Rösta! Vilka spel lockar mest i juli?
Tony Hawk, Donkey Kong, Robocop. Vilka grabbar!
#donkey-kong-bananza, #eriksholm-the-stolen-dream, #grounded-2, #releaselistan
RoboCop är det enda jag har förbokat och förmodligen det enda jag kommer köpa i juli. Har hamnat i en lätt oförklarlig Game Gear-frossa nu och börjat köpa på mig GG-spel.
RoboCop är det enda jag har förbokat och förmodligen det enda jag kommer köpa i juli. Har hamnat i en lätt oförklarlig Game Gear-frossa nu och börjat köpa på mig GG-spel.
På steamrean kostade det typ 4 dollar, du skulle köpt det då heh.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Hade jag haft Switch 2 hade det tveklöst varit Donkey Kong: Bananza, men annars ser Wuchang riktigt lovande ut. Gillar även metroidvania så Ninja Gaiden: Ragebound och Shadow Labyrinth håller jag ett öga på.
Hoppas också på Wuchang. Ser ju lysande ut!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Jag har varit speltestare för Astro Prospector och kan rekommendera det, släpps 14e!
https://store.steampowered.com/app/3503440/Astro_Prospector/
På steamrean kostade det typ 4 dollar, du skulle köpt det då heh.
Steamrea på Unfinished Business? Jag köper alltid fysiskt om jag kan så det var inget alternativ.
Eriksholm och några hundra timmar till i Valheim. Sänd hjälp (och järnmalm).
Ja, Eriksholm för tusan! Hur kunde jag glömma det?
Steamrea på Unfinished Business? Jag köper alltid fysiskt om jag kan så det var inget alternativ.
Jaha, nej jag tänkte på Robocop då.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Fastnat helt för Broken Arrow och det var länge sedan jag var så uppslukad av ett RTS. Man kan hoppas att de tar med JAS Gripen-plan
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Eriksholms och Shadow Labyrinth är väl de 2 spel som tilltalar mig mest.
Va sugen på Donkey kong ett tag men intresset har svalnat allt mer. Är mer känslan av att vilja ha något switch 2 spel då alla spel jag har nu är Switch1 spel, men finns så sjukt många spel som på andra platformar som ger mer mig värde för pengarna.