Rösta! Vilka spel lockar mest i juli?

Robot
Rösta! Vilka spel lockar mest i juli?
Medlem

Donkey Kong, Ninja Gaiden och Mario Party

It's not a lake, it's an ocean

RoboCop är det enda jag har förbokat och förmodligen det enda jag kommer köpa i juli. Har hamnat i en lätt oförklarlig Game Gear-frossa nu och börjat köpa på mig GG-spel.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Donkey Kong, om nåt år

Medlem

Eriksholm och Donkey Kong. Finns inte en chans att jag skaffar en Switch 2 för endast Donkey Kong dock.

Medlem

Svag månad, håller mig till OSRS

Medlem

Nada! Fortsätter slakta i Darktide

Redaktör
Ponny

Donkey Kong Bananza spelar i en egen liga för egen del.

Sen håller jag en extra tumme för Hotel Galactic. En av mina första mystrailers i Fragzone-fredag (om inte den första?). Får Spiritfarer-vibbar!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Ruffles:

RoboCop är det enda jag har förbokat och förmodligen det enda jag kommer köpa i juli. Har hamnat i en lätt oförklarlig Game Gear-frossa nu och börjat köpa på mig GG-spel.

På steamrean kostade det typ 4 dollar, du skulle köpt det då heh.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hade jag haft Switch 2 hade det tveklöst varit Donkey Kong: Bananza, men annars ser Wuchang riktigt lovande ut. Gillar även metroidvania så Ninja Gaiden: Ragebound och Shadow Labyrinth håller jag ett öga på.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Hade jag haft Switch 2 hade det tveklöst varit Donkey Kong: Bananza, men annars ser Wuchang riktigt lovande ut. Gillar även metroidvania så Ninja Gaiden: Ragebound och Shadow Labyrinth håller jag ett öga på.

Hoppas också på Wuchang. Ser ju lysande ut!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Inget av dom, har dock Neverwinter Nights 2 remastern förbokad och ser fram emot det!

Medlem

inget på listan. Ser även jag fram emot Neverwinter nights 2 remastern som släpps i Juli

Medlem

Eriksholm och några hundra timmar till i Valheim. Sänd hjälp (och järnmalm).

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Releasehästryttare

Jag har varit speltestare för Astro Prospector och kan rekommendera det, släpps 14e!

https://store.steampowered.com/app/3503440/Astro_Prospector/

Medlem

Killing Floor 3, men inget jag köper direkt pga problemen de har haft med spelet
Ska vänta och se vad andra säger först på denna

Kommer bli överraskad om allt är bra med det vid release. Då har de jobbat jävligt hårt för att fixa sakerna

Medlem

The wandering village tror jag på som en chill colony sim

Medlem

Eriksholm. Inväntar recensioner/åsikter innan eventuellt köp dock!

Edit: Hoppas att denna utvecklaren kan ta över stealth-fanan efter att Mimimi Games lade ner verksamheten.

Skrivet av Hipshot:

På steamrean kostade det typ 4 dollar, du skulle köpt det då heh.

Steamrea på Unfinished Business? Jag köper alltid fysiskt om jag kan så det var inget alternativ.

signatur

Skrivet av Arzei:

Eriksholm och några hundra timmar till i Valheim. Sänd hjälp (och järnmalm).

Ja, Eriksholm för tusan! Hur kunde jag glömma det?

signatur

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Steamrea på Unfinished Business? Jag köper alltid fysiskt om jag kan så det var inget alternativ.

Jaha, nej jag tänkte på Robocop då.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fastnat helt för Broken Arrow och det var länge sedan jag var så uppslukad av ett RTS. Man kan hoppas att de tar med JAS Gripen-plan

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Eriksholms och Shadow Labyrinth är väl de 2 spel som tilltalar mig mest.

Va sugen på Donkey kong ett tag men intresset har svalnat allt mer. Är mer känslan av att vilja ha något switch 2 spel då alla spel jag har nu är Switch1 spel, men finns så sjukt många spel som på andra platformar som ger mer mig värde för pengarna.

Medlem

Ready or not till konsol.

Medlem

Är nog inte aktuellt med något nytt spel alls faktiskt!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Inget av dem såg lockande ut.

Medlem

Eriksholm definitivt

Medlem

Juli 1999, det var grejer det. Ape Escape

Medlem

Inget av dom som är särskilt intressant, möjligtvis Eriksholm men inget jag kommer köpa under juli iaf.

Medlem

Nej, det var inte mycket som lockade. Hade lite förväntningar på Tony Hawk, men de verkar ha slaktat THPS 4 på innehåll och musik...

12
Skriv svar