Unreal Fest Stockholm 2025
Nu har jag köpt min biljett till Unreal Fest på Stockholmsmässan den 22–24 september. Verkar kunna bli superintressant och lär sannolikt dröja innan Epic kommer köra i Sverige igen (tror de bara arrangerar en gång i Europa per år).
https://www.unrealengine.com/en-US/events/unreal-fest-stockho...
Någon annan på FZ som också ska dit?
380$ - 450$ per biljett?! På riktigt eller läste jag fel?
Ser ut som att du läste rätt
Jävlar i havet vad dyrt. Eller kostar biljetter till liknande evenemang så mycket?
380$ - 450$ per biljett?! På riktigt eller läste jag fel?
Det stämmer UE-kreatörer fick det lite billigare, men sjuka priser, absolut.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Asså man får ju F1 biljetter i Budapest för dom priserna... Huga. Nej tack
Haha, jo. Men F1 i Budapest är nog inte lika nyttigt för de som jobbar med UE och vill knyta kontakter eller lära sig mer om den. 😉
Halva grejen med de här eventen är nätverkandet med människor i branschen.
Haha, jo. Men F1 i Budapest är nog inte lika nyttigt för de som jobbar med UE och vill knyta kontakter eller lära sig mer om den. 😉
Halva grejen med de här eventen är nätverkandet med människor i branschen.
Skaffa kompisar ska inte kosta pengar...
1# FZ Troll
Kan man hitta jobb på sådana samanhang/mässor?
Eller är det bara spetskompetens som eftersöks?
Om man är inte riktigt bra på något, men har hängt med i tekninken sen 1993 ochn kan orientera sig, tror ni m,an kan forfarande landa ett t jobb?
“Too weird to live, too rare to die”
Kan man hitta jobb på sådana samanhang/mässor?
Eller är det bara spetskompetens som eftersöks?
Om man är inte riktigt bra på något, men har hängt med i tekninken sen 1993 ochn kan orientera sig, tror ni m,an kan forfarande landa ett t jobb?
Generalist är ju ett riktigt hype word just nu så att kunna lite om mycket och kunna omsätta det i praktiken är nästan att betrakta som en spetskompetens. Jag är själv verkligen inte någon stjärna på nåt i Unreal, utan jag ska dit i huvudsak för att få inspiration men också med förhoppning om att kunna nätverka lite (vi får se hur det går) och i förlängningen landa lite jobb.
Men man ska nog tänka långsiktigt i första hand.
Generalist är ju ett riktigt hype word just nu så att kunna lite om mycket och kunna omsätta det i praktiken är nästan att betrakta som en spetskompetens. Jag är själv verkligen inte någon stjärna på nåt i Unreal, utan jag ska dit i huvudsak för att få inspiration men också med förhoppning om att kunna nätverka lite (vi får se hur det går) och i förlängningen landa lite jobb.
Men man ska nog tänka långsiktigt i första hand.
Lycka till med nätverkandet! Hoppas du landar nånting coolt
Lycka till med nätverkandet! Hoppas du landar nånting coolt
Tack. Tunn is på djupt vatten för mig detta.
Det stämmer UE-kreatörer fick det lite billigare, men sjuka priser, absolut.
Konferenser är dyra….
Ska på en senare i år som kostar $2099 som är 5 dagar, också inom IT men inte spelutveckling.