MGS Delta: Snake Eater – högt betygssnitt tightar till FZ High Score

Robot
MGS Delta: Snake Eater – högt betygssnitt tightar till FZ High Score

Bara två poäng skiljer i toppen inför sista omgången!

#fz-high-score, #metal-gear-solid-delta, #snake-eater

Medlem

Kul, säsongens högsta betyg tror jag😄

Medlem

Fick 7 poäng, gissade 90, gick bara upp en plats. Ligger på ödmjuka plats 178.

Riktigt starkt av dem i toppen! Det här har varit en knivig säsong att tippa, som vanligt 😅

Jag ligger på plats 100 eller nåt och ör ändå rätt nöjd med det!

Medlem

Är ett stort MGS fan men var bara halvt intresserad av spelet. Men har hört att spelet har katastrofalt dålig fps. I vissa områden har Ps5 performance högre fps än Ps5 pro.

Ps5 performance ligger som sämst nere på 720p och klarar inte av att nå 60fps som spelet själv lovar att det ska göra.

Det + att dom släpper det halvfärdigt med att inte släppa multiplayer gör att jag avvaktar med ett köp.

Skrivet av jehuty:

Är ett stort MGS fan men var bara halvt intresserad av spelet. Men har hört att spelet har katastrofalt dålig fps. I vissa områden har Ps5 performance högre fps än Ps5 pro.

Ps5 performance ligger som sämst nere på 720p och klarar inte av att nå 60fps som spelet själv lovar att det ska göra.

Det + att dom släpper det halvfärdigt med att inte släppa multiplayer gör att jag avvaktar med ett köp.

Tror de siktar på stabila 24fps för den cinematiska känslan! Kojima var ju trots allt ett filmfreak, även om han inte är involverad i just denna

Skärmdumpsmästare

Får se om jag håller mig inom topp hundra, sjunkit flera steg nu senaste spelen!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Jag antar att det här är en tävling som skulle kunna vara aktuell för sponsring och priser i framtiden. Framförallt med tanke på att intresset verksr vara ganska högt både i gissningar och kommentarer. Något ni har kollat på ännu? Skulle säkert göra engagemanget ännu högre med priser att vinna (absolut inget jag säger bara för att jag ligger på pallplats). 😁

Medlem

Nice! Spot on med Metal Gear! 😁 Gick från typ 75 till 36.

Medlem

Vänta nu... Eftersom föregående säsonger har gått extremt mindre bra, plats 300+ båda gånger, har jag inte ens brytt mig om att kolla resultat den är säsongen.
Men jag ligger på plats 30 med tre 10:or och en 12:a.
Väldigt trevlig överraskning ändå

signatur

PSN: Oakborn86

Medlem

Åfan, 1 poäng ifrån och då landade jag på respektfulla plats 60. Kul!

signatur

Videomupp

Medlem

Topp 300 åtminstone. Alltid något!

Medlem

Är det här bevis på att spel va bättre förr?🤣

Medlem

En tiopoängare 😃
(Så nu ligger jag på en stabil 313:e plats)

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Gått rätt skapligt ändå 😄

Releasehästryttare

Rackarns, här gissade man på 92 .. vafan Kojima!

Medlem

9 poäng och 5:e plats igen. Slutar det med topp 10 är jag nöjd.

Se där, jag satte en 12:a! Ligger på plats 72 nu.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

FM-guru
F.d. Sisyr

Det låg så satans fint på 86. Sen kommer några recensenter och går bananas över en remake... förjävligt!

Medlem

Plats 95 just nu. Får se om man håller sig kvar i topp 100 åtminstone när tävlingen är slut.

Medlem

Inte gissat med ville dela med mig av detta så folk vet lite mer.

PS5 verkar ha väldigt dålig performance / frame rate även på PS5 pro. Kan ju hoppas att en dag ett patch gör att det blir bättre.

signatur

Den som vet vet.

1
Skriv svar