MGS Delta: Snake Eater – högt betygssnitt tightar till FZ High Score
Bara två poäng skiljer i toppen inför sista omgången!
#fz-high-score, #metal-gear-solid-delta, #snake-eater
Är ett stort MGS fan men var bara halvt intresserad av spelet. Men har hört att spelet har katastrofalt dålig fps. I vissa områden har Ps5 performance högre fps än Ps5 pro.
Ps5 performance ligger som sämst nere på 720p och klarar inte av att nå 60fps som spelet själv lovar att det ska göra.
Det + att dom släpper det halvfärdigt med att inte släppa multiplayer gör att jag avvaktar med ett köp.
Är ett stort MGS fan men var bara halvt intresserad av spelet. Men har hört att spelet har katastrofalt dålig fps. I vissa områden har Ps5 performance högre fps än Ps5 pro.
Ps5 performance ligger som sämst nere på 720p och klarar inte av att nå 60fps som spelet själv lovar att det ska göra.
Det + att dom släpper det halvfärdigt med att inte släppa multiplayer gör att jag avvaktar med ett köp.
Tror de siktar på stabila 24fps för den cinematiska känslan! Kojima var ju trots allt ett filmfreak, även om han inte är involverad i just denna
Jag antar att det här är en tävling som skulle kunna vara aktuell för sponsring och priser i framtiden. Framförallt med tanke på att intresset verksr vara ganska högt både i gissningar och kommentarer. Något ni har kollat på ännu? Skulle säkert göra engagemanget ännu högre med priser att vinna (absolut inget jag säger bara för att jag ligger på pallplats). 😁