Gears of War: Reloaded

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Fortfarande en av de bästa speltrailers som har gjorts.
https://youtube.com/watch?v=wy8LRlS1SCc

Medhåll! Även väldigt tacksam att jag som dryg 15-åring blev introducerad till låten jag älskar än idag!

Medlem

Spelade originalet 2008 när jag nyligen köpt 360. En av de största wow-upplevelserna. Kändes verkligen next gen. Aldrig sett nåt sånt förut. Tvåan var bra, men deprimerande. Trean kände jag inget för. Men spelade om det för ett par år sen. Det var ju skitbra!
Kollade lite när de skulle släppa remastrade versionen men störde mig på ändringarna.
Dags igen nu alltså.
Boom.

Medlem

Underbart, finns ingen split screen på pc... idioti.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Underbart, finns ingen split screen på pc... idioti.

känns som split screen på pc är en extremt liten marknad?
har nog inte hört talas att någon använt de på senaste 20+ åren men tja.. trist för er som vill använda de.

Redaktör
Skrivet av Patsy:

känns som split screen på pc är en extremt liten marknad?
har nog inte hört talas att någon använt de på senaste 20+ åren men tja.. trist för er som vill använda de.

Hönan eller ägget? "Ingen lirar split-sceen på pc. Just ja, det finns ju inte på pc..."

signatur
Medlem

De har lyckas piffa upp spelet rejält från originalet

Medlem

Striden mot Brumak och general Raam är fortfarande jävligt frustrerande och inte speciellt kul men annars hade jag det trevligt i några timmar😁

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Anekdot
Ringde brorsan, bad honom och kompisen att fara och flyga efter Gears of War Reloaded första 24 timmar på nätet. 😜
Dunderhonungens bröder innehade plats 1 och 3 i 2v2 Gnasher Execution på cross play leaderboarden.
Brorsans Gnasher och Snub pistol är lika dödliga som någonsin förr trots att han inte längre har tiden till att spela på samma sätt. Häftigt och frustrerande att vara storasyskon till Europas bäste individuella Gears spelare back in the day. At avis.
Making Svea Rikes lag och den Erikska ätten proud since 1991.
(Och ja, jag skryter gärna om min bror, mina syskon, mina vänner och om Sve(a) Rige.)

Skrivet av doversund:

Striden mot Brumak och general Raam är fortfarande jävligt frustrerande och inte speciellt kul men annars hade jag det trevligt i några timmar😁

Brumak striden är ju Ez Pz 😜.

Cheevon om att klara Raam på insane utan att gå DBNO är fortfarande frustrerande tillsammans med förstagångsspelare, fast ett bra sätt att bygga grit (som det blivit inne att säga bland föräldrar) hos barnet när vi sitter i gamingfåtöljerna. 😬🤓🎮🎮
Gaming som förälder med barnen är livets avkoppling ☺️

12
Skriv svar