Super Mario Galaxy-kollektion släpps nästa månad
Kommer det också kosta 1500 kr?
Förra samlingen hade bättre pris innan nintendo tog bort det från marknaden…
The Owls Are Not What They Seem
Två av de bästa mario-spelen, förbättrade, för ca 600kr?
Sign me up.
Om det bara varit 600:- så hade det varit värt det, nu är det i stort sett 800:- hos alla svenska butiker. Man får väl shoppa runt lite mer när det väl släpps, finns kanske fler som har det till bättre priser då
Om det bara varit 600:- så hade det varit värt det, nu är det i stort sett 800:- hos alla svenska butiker. Man får väl shoppa runt lite mer när det väl släpps, finns kanske fler som har det till bättre priser då
Herregud.
Hur har de förbättrat kontrollen? Mario galaxy på Switch var ganska ospelbart. Nä vissa titlar spelas bäst på originalkonsolen
Jag hade inga problem med Galaxy, men däremot var ju Sunshine rätt hemskt på grund av kamerna....
"Writer and Fighter"
750 i England. Lite saftigt kanske, men egentligen ingenting som stör mig direkt. För mig är detta två 10/10 spel, som fortfarande är helt överlägset det mesta som släpps idag, och då betalar jag gärna vad det kostar för att få båda spelen i HD till Switch. Till Wii kostade båda spelen ca 1250-1300 tilsammans. Runt 1650 med dagens inflation. Jag kanske sticker ut här men jag är glad för allt som ges ut på nytt, och tycker, lite naivt nog att bra grejer ska få vara dyrt.
Två av de bästa mario-spelen, förbättrade, för ca 600kr?
Sign me up.
768
Herregud.
Yep, ingen kul prislapp direkt! Blir kanske ett köp ändå, stora grabben (8 år) älskar ju Mariospelen och det blir nog kul att ha spelat igenom dem innan filmen har premiär, plus jag slipper rota fram den gamla switchen och koppla in för att han ska få lite koll på läget innan filmen
Ah, jag kollar knappt svenska priser för Switch 2.
Högre än de borde vara.
768
€55
Ah, jag kollar knappt svenska priser för Switch 2.
Högre än de borde vara.
€55
69,99 euro är 768 svenska kronor.