Hud ur funktion efter radar update.

Inaktiv
Hud ur funktion efter radar update.

Efter valves senaste uppdatering till CSS där radarn fick sig en liten finputsning kan jag inte längre se min health status, och inte mina pengar heller. :< Någon som vet vad felet är? Har redan tagit bort min custom hud som jag använde innan, men utan resultat. Har alltså återställt allt men ändå inte fått något resultat. Tacksam för svar snarast...

Medlem

Då är det ju bara det att dom INTE har släppt uppdateringen än..

Inaktiv

Inte? o.O hehe. Men vad var det då för skräp som Steam tankade till Source häromdagen?

Medlem

Jadu händer mig med att Steam tankar ner nått till DoD,CSS eller HL2DM men det är inget som laddas ner.. :S Nån Steam bugg antagligen.

Medlem

det kan vara små buggfel som de rättar till


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Mycket möjligt ja. Har dock fixat min hud nu, visade sig vara ett fel i hudlayout.res . Som sagt, ingen skada skedd, men tack för den hjälp som kom ändå

Medlem

Hur gör man sin egen Head-Up-Display?

Inaktiv

Med program, VTFedit fungerar alldelles utmärkt för mig. Har även hört om de som gör sina Huds i photoshop eller liknande och sedan lägger in de i VTFedit. Hur detta går till vet jag inte... Annars finns alternativ som kräver betalning till exempel Milshake 6.1 eller Skinstudio9.

1
Skriv svar