"Spel är crack för hjärnan"
TV borde väl vara det sämsta alternativet då man bara blir matad med information. När man läser böcker får man använda fantasin och när man spelar interagerar man med spelet på olika bra sätt.
TeX for president!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Beror ju helt på vilka program och spel man jämför!
Jämför du Vetenskapens Värld med The Sims så kan jag nog hålla med, men om man istället tar Big Brother och jämför med ett pusselspel som Portal så blir hennes påstående helt uppåt väggarna!
"handling, dramatik, humor och livet" I Realitysåpor?! Herregud vilket stolpskott.
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.
Hon kanske borde testa och spela nåt innan hon öppnar käften...
ännu mer skit läggs på spelen.. När ska dom växa upp och inse att bara för att dem inte hade spel och annat själva när de växte upp så måste det inte vara skit..?
Visst, finns dom som förstår det, men fortfarande väldigt många som inte gör det..
Håller med dig helt, Shimo. Beror på vilka program och spel man jämför..
Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.
När tittade hon på TV senast?! Jag skulle vilja påstå motsatsen. Även det mest simpla, buggiga och tråkiga spelet har mer att erbjuda än alla fördummande dokusåpor som de envisas med att sända under dygnets alla timmar. Man behöver ju skyddsglasögon när man slår på TV:n numera på grund av all skit.
Jag blir så jävla sur på kvinnor och män som inte fattar vad dom ger sig in på när dom börjar kritisera spel för nåt det inte är. Hon ser ju spel som nån värdslig katastrof istället för ren underhållning som det ÄR och varit och förhoppningsvi alltid kommer att vara. I vissa fall finns dom även för att lära sig BRA saker!
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
Ja låt såpoprerna lära upp barnen till små jävla bratz .Känns nästan som om det är så redan. Spel utbildar långt mycket mer än tv och är enligt min mening mycket nyttigare psykist. Hur många får anerexia/dålig självkänsla etc etc av dataspel/tvspel i jämförelse med tvreklam
Ni alla har helt rätt. Det har varit en mycket fucking jävla tjat om att vi spelar för mycket men är det då bättre att man blir ett jävla luder som snattar och allt möjligt?! Hon är ju helt fuckade i skallen kärringen
Man lär sig fan så mycket mer av spel än att titta på jävla desperate Housewifes, One three hill eller vad dom tamen fan nu heter, låt dom där som kollar på tve bli ett par jävla
barbie dockor!! Hon kan ju skita ner sig
Killzone 2 förhandsbokat! : DD
Ja låt såpoprerna lära upp barnen till små jävla bratz .Känns nästan som om det är så redan. Spel utbildar långt mycket mer än tv och är enligt min mening mycket nyttigare psykist. Hur många får anerexia/dålig självkänsla etc etc av dataspel/tvspel i jämförelse med tvreklam
Kunde inte ha sagt det bättre... GJ!