Med #Gears of War visade #Epic både vad Unreal Engine 3 och Xbox 360 är kapabla, men frågan är om inte #Unreal Tournament III blåser det all världens väg. Det är nämligen svårt att inte låta sig bli imponerad av de nya bilder som vi kommit över och för gamla Unreal Tournament-rävar är det nog extra härligt att få se den första riktiga bilden på det klassiska vapnet Biorifle.

[quote=IceMan] Eftersom detta är den riktiga demon av Unreal 3 motorn, inte spel som Bioshock eller MohAB... 09/09 det fick ju Ut2k3 negativ kretik för ang deras mapps, dom var _snygga_ men fungerade inte att spela i, bara ett fåtal gick att köra utan att fannsa i nån"cool" mesh som var i vägen. hoppas dom inte gör samma mistag igen. förstår inte varför all den här... 08/09 Epic har sagt att de skall satsa på att få så "bra" skins som möjligt, så man kanske slipper använda sig utav tredjepart. Ett licensköp av grafikmotorn garanterar ju inte samma grafik som ett annat spel med samma motor :) Speciellt med tanke på att det... 08/09 Tycker de har fokuserat helt fel vad gäller grafik. Den är överdrivet plottrig för att passa ett supersnappt FPS-spel á la UT. Varför inte satsa på ordentlig ljussättning (global illumination ftw!) och vettiga skärpedjupseffekter/rörelseoskärpa? Blir... 08/09 hmm.. bara man kan köra instagib och där huvudet växer på den som leder så är jag nöjd :D 08/09 Haha så sant så. Har alltid känt mig jävligt stolt i t.ex. Quake 3 när någon har anklagat mig för fusk och jag vet med mig att jag inte har fuskat. :D 07/09 Håller med. De här bilderna tycker jag visar det extra väl: http://www.fz.se/bilder/?id=50346 http://www.fz.se/bilder/?id=50343 07/09 Nej inte jag heller, men jag antar att epic skulle vara stolta om de läste de här kommentarerna ;-) . Det är som när man lirar och någon anklagar en för att fuska när man inte gör det, det är egentligen den bästa komplimangen man kan få, tills man blir... 07/09 MAN VILL ÄTA GRAFIKEN ARRH! Tyvärr så vet man ju att spelet inte alls kommer se ut så här men trots detta kan man ju inte bli annat än imponerad av bilderna. När man fick se banan Epic ville ha hjälp att namnge så kunde man nästan känna hur stenväggarna... 07/09 Det lite lustiga är ju att UnrealEngine3 inte ska ha speciellt bra stöd för AA överhuvudtaget så vitt jag vet.. Nån fick AA att fungera i BioShock genom att byta namn på .exe-filen, men det ger en massa grafikbuggar (ingen fog te.x) + prestandan blir... 07/09
Skicka en rättelse