Striderna i massiva onlinerollspel blir ofta ganska tjatiga, du bankar på en fiende en stund, trycker igång lite färdigheter och börjar om på nästa. Med #Star Wars: The Old Republic säger sig #Lucasarts ha skapat något mer och under dryga sex minuter förklaras varför de tycker striderna i spelet sticker ut från mängden.

Jag tycker att vi ska vara lite snälla mot Bioware här, spelet är väl fortfarande i alpha-stadiet? Fast grafiken borde vara mer realistisk :/ cellshadat SW verkar inte lyckat. 27/04 jag älskar wow, not. så nu har jag med gjort en meningslös post! 27/04 Striderna ser precis ut som vilket annat MMO, tycker Bioware är fantastiska men det lät som en massa skitsnack. Men den som lever får se, hoppas det blir bra. 27/04 Word på det. 27/04 Det är ett SPEL 27/04 Det verkar som om dom misslyckats med en av huvudaspekterna i Star Wars: en träff = död eller svårt sårad. Alltså borde karaktären undvika alla attacker tills det är dags att dö. Högre level = kan undvika stryk längre. En jedi t ex borde vid högre level... 27/04 Ser bra ut ;) 27/04 Kiddyfierat. När det fastnar en granat på bröstet och den exploderar, då ska det f-n spruta blod och kroppsdelar. Men ok, det är inte The Witcher. Dock så håller jag med om snubben som sa att det ska inte behövas mer än en träff med ett lasersvärd. Hell... 27/04 Alla spel är ju i grund och botten ett scenario där man ställs för val hela tiden, sedan trycker man på en knapp, rör musen eller en kombination av dessa. Resultatet är att något händer och man blir antingen belönad (t.ex. får in ett saftigt headshot)... 27/04 Alltså du kan ärligt inte tycka wow är snyggt, Det är det mest budget liknande spelet som körs på en otroligt o-optimerad grafikmotor. Aja hoppas fortfarande att det blir mer som swg. 26/04
Skicka en rättelse