Far Cry 2 har fått datum

Medlem

Kan knappt vänta


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Farcry 2 och Crysis Warhead kommer ha ett litet krig båda blir säkert underhållande. Måste få tag i en utgåva av Clearsky, sitter och lirar spore nu och det kommer så förbannat mycket spel runt hörnet.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Warhammer Online, Left 4 Dead och detta spel ser man grymt fram emot.


signatur
Inaktiv

Fan Va Nice Kan Knappt Vänta!!:D

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Jag misstänker att spelet inte blir speciellt bra p.g.a. att det även görs till konsolerna plus att AIn inte verkar speciellt skarp.

Hoppas på en positiv överraskning..

Ehm med tanken på att Cryteks shit motor som var totalt det sämsta som någonsin har gjorts och marknadsförts.... UBi slängde bort 95% av Cryteks "skit" och gjorde sitt eget motor som Även flyter bra på konsoler vilka har typ 512 MB i ram minne....... AI:n tror jag blir bra.. UBi har ju massor av andra spel bakom sig så tror inte att de vill släppa någe flopp som EA.....Och med tanke på att de ska även lägga till vilda djur till spelet blir det definitivt ett köp...defenetivt årets bästa action spel....

Medlem

Detta och Fallout 3 gör Oktober iaf

Medlem

Detta blir nog årets spel efter GTA 4, så det blir nog H2's bästa spel


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

lordsinner är du helt pantad eller?
cry engine 2 är den bästa/snyggaste och spelmotorn som finns i dagsläget...

sen allt gnäll om att den är dåligt optimerad....vad har man att jämföra med? Crysis är enormt stort och enormt mycket fysik igång samtidigt.

Medlem

Sweet!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Jag skulle säga att FarCry 2 är ett bra spel att jämföre med, i och med att det har ännu större områden, samma fysik, förhoppningsvis bättre AI och det går att starta på konsoler, som använder 3 år gammal teknik.

Medlem

Woohooo längtar....

Medlem
Medlem

Kommer man kunna köpa samlarutgåvan här i sverige och i så fall var? Någon som vet??

Medlem

Det blir en nijs höst helt klart. Crysis warhead, brothers in arms hells highway, farcry 2, fallout 3 och call of duty world at war.

Medlem

Nice, Detta och CoD : WW blir nog 2 bra spel att skaffa.

Medlem

Bokade Game exklusiva CE!

Far Cry 2 (with Play.com Exclusive Steebook)
http://www.play.com/Games/PC/4-/3435313/Far-Cry-2/Product.htm...

Far Cry 2: GAME Exclusive Collector's Edition
http://www.game.co.uk/PC/Action/FirstPersonShooter/~r336331/F...

Medlem

detta ska köpas.:heart:

Medlem

En av dom världens sämsta spel serie igenomtiderna. Far cry

Skrivet av Call of tuty:

Kommer man kunna köpa samlarutgåvan här i sverige och i så fall var? Någon som vet??

Undrar också ...skulle bli min första samlarutgåva nånsin i såna fall;)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:

En "exklusiv" apelsinlåda, billig t-shirt och och en dåligt tryckt "affisch" i A3-format. Bondfångeri

Inaktiv

Är lite skeptisk till FPS på console men med tanke på hur grymt jag tyckte CoD: 4 var så hoppas jag som sagt på en positiv överraskning.

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av Ellehbg:

En "exklusiv" apelsinlåda, billig t-shirt och och en dåligt tryckt "affisch" i A3-format. Bondfångeri

hm det kanske följer med en "bondfångare" i paketet?8)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

12
Skriv svar