flest inlägg?
Det är lite intressant att se att 3olika ipadresser är registrerade på soya. (under samma dag) Den första IP-adressen är även registrerad på den senaste posten den dagen. Och första och andra posten (med olika IP-nummer) skrivs under samma tid men blir klar vid olika tillfällen.
Vad har du för försvar Soya?
(Jag kan inte backa upp det här med några som hellst bevis dock.)
En passion som gränsar till hjärndöd "multiplayer" fanaticism!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Det är lite intressant att se att 3olika ipadresser är registrerade på soya. (under samma dag) Den första IP-adressen är även registrerad på den senaste posten den dagen. Och första och andra posten (med olika IP-nummer) skrivs under samma tid men blir klar vid olika tillfällen.
Vad har du för försvar Soya?
(Jag kan inte backa upp det här med några som hellst bevis dock.)
Oooh! mystiken tätnar! detta är snart mer spännande än hela den här 11e september tråden, hur ligger det till egentligen, nu får ni svara Soya!, just det.. ni!
En sidtnot: vore intressant att veta vilket jobb karn har, jag har en idé om att han är en sorts nattvakt ungefär som Homer Simpson där han har internet och tid att sitta å svara å läsa
Träffade Soya vid visningen av Doom-filmen och jag kan lätt avslöja att han är en helt vanlig trevlig kille. Och vi på FZ älskar honom för hans skrivande på vårat forum.
På tal om inlägg: Fyra personer har över 5000 inlägg, så toplistan kan ni nog räkna ut själva.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ