Mastig info om GTA IV:s onlineläge

Medlem

Hoppas att det kommer bli möjligt med fler spelare på PC sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ne men det låter ju säkert surt..... NOT! låter tokigt cleant ju. "I Deathmatch/Team Deathmatch avgör värden antalet civila, trafikmängden, tillgängliga vapen och huruvida polisen ska ingripa"
att man kan ställa in sånt är schysst.

Medlem

undra hur stora områden man kan röra sig i

Medlem

Givet köp till PS3!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Officiell version av MTA dvs. Kul för konsol-folket, men jag hoppas att de släpper en riktig SDK till PC versionen den här gången.

KoP
Medlem
Skrivet av q4lle:

Jag hade gärna sett splitscreen läge på 360 med 4 eller iaf 2 pers så man kan spela mot/med sina kompisar. Är ju nått av det roligaste att fightas mot polarna när dom sitter i soffan bredvid....Antingen är det för jobbigt att göra eller för krävande för 360n antar jag..

Isåfall för krävande för ps3 och pc oxå.. lär inte dyka upp splitscreen för 2-4 personer i dom versionerna heller. Personligen lider jag inte för merparten av mina vänner har 360, så vi kommer ha mycket kul över live med GTA IV.

Inaktiv

hoppas pcversionen inte blir alltför sen!


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Dom måste ju ha med Tag Deathmatch. Sjukt kul i GTA2 med 5-6 spelare. Där den som är "it" får poäng och resten ska döda honom för att bli "it".


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Cops 'n Crooks låter väldigt kul

Tjuv och polis för vuxna

SYnd att det är snålt med Co-op men annars låter det som bra MP-lägen, hoppas de är officiella (får man väl se sen i spelet)

Medlem

Sjukskriva säg resten av livet! GTA IV FOR THE WIN!!!!!!! Online looooveee it!

Medlem

FREE MODE! TACK!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

FREE MODE! TACK!

*whops dubbel*


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Kommer nog freemode till slut. När det kommer till pc :). Synd att man inte kan modda spel på konsol *retas*

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Kommer nog freemode till slut. När det kommer till pc :). Synd att man inte kan modda spel på konsol *retas*

Han var upphetsad för att Free Mode _är_ med.

Läs artikeln så ser du.

Medlem

vad najsigt


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Underbart! Kanske dags att lägga en bokning snart

Medlem

ska testa det på konsoll först, sen om det är bra blir det ett köp till min vackra PC


signatur

Retro.

Medlem

omg omg verkar nice!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Fargo:

Kommer nog freemode till slut. När det kommer till pc :). Synd att man inte kan modda spel på konsol *retas*

Han var upphetsad för att Free Mode _är_ med.

Läs artikeln så ser du.

Kanske det... Men det kommer vara bättre på pc där det kommer moddas.... Som t.ex mer än 16 spelare på en server :). Och möjlighet till att scripta egna mp-modes.

Medlem

verkar galet nice

längtar tills det kmr på pc


signatur
Medlem

Dags att köpa xbox360 nu då. Sist jag köpte ett spel och konsol var när gta sa kom.

Inaktiv

Det här kan ju bli otroligt najs Längtar tills det kommer till pc


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

känns som att pc verasionen kommer få äckligt höga systemkrav, om det nu ens blir nån...

Medlem

Detta är ett givet köp. Måste man förboka innan för att få tag i det tro?

12
Skriv svar