Age of Conan filmat

Medlem
Age of Conan filmat

Mahtava

Medlem

är med i betan och jag måste säga att det har mycket potential. Det är ju beta men endel saker behöver verkligen en REJÄL uppfrächning innan de kan kan släppa något

Medlem

Ooh klättring, spännande \o/
Vad är det som är såpass illa Oneone?

Medlem
Skrivet av Oneone:

är med i betan och jag måste säga att det har mycket potential. Det är ju beta men endel saker behöver verkligen en REJÄL uppfrächning innan de kan kan släppa något

Kan påminna dig att du har accepterat NDA.

Medlem

oneone är bara ledsen för att hans dator inte klarar av aoc

Medlem
Skrivet av Hannu87:

oneone är bara ledsen för att hans dator inte klarar av aoc

Paah, klandrar honom inte AoC ska köras med finaste grafiken med DX10 prylar, därför lär jag inte köpa det förän 360 versionen kommer ut, min dator skulle bara börja explodera och ha sig ><

Medlem

Kan säga att jag är uppriktigt besviken efter att testat betan, inte långt kvar till release nu och massor av buggar. :/


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Jag väntar på 360 releasen också.

Borde det inte vara kostnadsfritt på 360 eftersom man betalar för guld? Tycker man iaf.

För övrigt tycker jag spelet ser grått och trist ut. Precis som BF spelen.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Kan säga att jag är uppriktigt besviken efter att testat betan, inte långt kvar till release nu och massor av buggar. :/

Vad som är värt att tilläggas är att ni inte kör samma version som Funcom´s utvecklare gör, utan en mycket äldre build. Men ja, jag har också hört att det är mycket kvar att göra, balansering i PVP t.ex.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Jag väntar på 360 releasen också.

Borde det inte vara kostnadsfritt på 360 eftersom man betalar för guld? Tycker man iaf.

För övrigt tycker jag spelet ser grått och trist ut. Precis som BF spelen.

Det kommer inte ingå i guld.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Kan säga att jag är uppriktigt besviken efter att testat betan, inte långt kvar till release nu och massor av buggar. :/

Tror det är rätt långt kvar till release. Ska käka upp min fina filthatt om de hinner fixa allt till 20/5.

Apropå den här senaste trailern var den väl rätt intetsägande? Bättre att kolla de senaste gameplaysnuttarna på gametrailers, där får man lite bättre koll på hur spelet funkar.

Vill fan spela det spelet nu, har varit sugen i över två år nu.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv
Skrivet av Nocturne:

Kan säga att jag är uppriktigt besviken efter att testat betan, inte långt kvar till release nu och massor av buggar. :/

det är ju skillnad på vilken beta du testat, tech eller general. själv vet jag inte hur general är men tech är ju självklart buggigt eftersom det är tech, som en tech ska vara. dom lyckades dock fixa allt som gick på nerverna tillslut och sista stunden flöt på som smör under bacon. förutom2shottingrangers. vad jag hört iaf..

Medlem

detta spel kommer jag att köpa

Medlem

men omg sgt.örn, stfu dui e noob o du kan inte tanka så mkt ffs

Medlem
Skrivet av Besnik90:

men omg sgt.örn, stfu dui e noob o du kan inte tanka så mkt ffs

Bes du får ta lite salva för dina hemorojder,
de verkar utvecklas till ett agressivt stadie.

Medlem
Medlem

jag kan ju påminna alla här inne som brutit mot NDAn att kanske edita deras comment.

Medlem
Skrivet av Kaffemaskinen:

jag kan ju påminna alla här inne som brutit mot NDAn att kanske edita deras comment.

vad exakt bryter man mot nu igen?

gnu
Medlem

NDA=non disclosure agreement, nåt som nästan alla MMO betas har. Säger du ens att du är med i en beta kan du räkna med att bli utkastad ur den. Skulle tippa på att alla ni som bryter mot den här inne är ute inom en vecka

Medlem
Skrivet av gnu:

NDA=non disclosure agreement, nåt som nästan alla MMO betas har. Säger du ens att du är med i en beta kan du räkna med att bli utkastad ur den. Skulle tippa på att alla ni som bryter mot den här inne är ute inom en vecka

Jasså, du har anmält dom?

Medlem
Skrivet av gnu:

NDA=non disclosure agreement, nåt som nästan alla MMO betas har. Säger du ens att du är med i en beta kan du räkna med att bli utkastad ur den. Skulle tippa på att alla ni som bryter mot den här inne är ute inom en vecka

Men herregud, paragrafryttare. Ta och tagga ner lite va. Klart som fan ingen blir utkastad för att man nämner att man deltar. NDA´s handlar om att avslöja hemligt material och ingen i den här tråden har sagt ngt specifikt, bara att det är rejält med buggar i tech-betan. Knappast en hemlis två månader innan release.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Man har rätt att säga att man ät beta-testare har jag för mig när det gäller NDA, men man får inte avslöja detaljer om spelet.

1
Skriv svar