FZ.tv - Vi prövar att videorecensera

Medlem
Skrivet av Mabec:

BTW: Ni kanske borde regga www.fz.tv innan nån annan porrsida gör det!?

Du kanske ska kolla vart det leder innan du säger något..

Men riktigt bra FZ! Detta gör att man förmodligen kommer kolla på fler recensioner man kanske bara är halvintresserad av.

Medlem

Helt klart ett trevligt steg framåt, men garanterat kommer det komma recensenter som man stör sig på att lyssna på

Och med detta påfund verkar FZ ha fått 10 nya medlemmar också... Om det hela inte är en konspiration förstås, man blir lite misstänksam.....


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv
Skrivet av svard:

haha, väldigt trevligt, men jag skulle föredra att Dolph Lundgren berättade. komigen FZ, fram med kassan.

Då legenden säger att en viss FZ-medarbetare (eller före detta?) faktiskt är ytligt bekant med Dolph kanske det inte är helt omöjligt!

Medlem
Skrivet av KiWi:
Skrivet av Mabec:

BTW: Ni kanske borde regga www.fz.tv innan nån annan porrsida gör det!?

Du kanske ska kolla vart det leder innan du säger något..

Men riktigt bra FZ! Detta gör att man förmodligen kommer kolla på fler recensioner man kanske bara är halvintresserad av.

Du. För 60 minuter sedan gick den till 404.

Medlem

Skiter i alla andra inlägg eftersom jag bara vill säga en sak: kanonbra initiativ! Och klart godkänt i genomförande. Kan bli hur bra som helst.

Medlem

Väldigt bra initiativ!
För att vara den första (i raden av många?) videorecensioner så var det väldigt bra. Tummarna upp för FZ!
Förstår inte varför folk klagar på berättarrösten. Jag tycker att den var neutral och avslappnad. Självklart finns det alltid möjlighet till förbättring, men det är ni redan medvetna om.

Medlem

Jättebra initiativ! Hade inte orkat läsa en textrecension på ett spel som jag inte tidigare hade något intresse av, men nu fick jag en riktigt bra uppfattning om vad spelet handlar om, och vad jag kan förvänta mig av det o s v!
Bra recension också. Tummen upp!

Medlem
Skrivet av Addeek:

Jag fattar inte att folk ids klaga, detta var en toppen grej när man är trött på att läsa. Reklamen finns antagligen för en anledning inte bara för att finnas där och det är spelet man är intresserad av om man ser recensionen inte rösten på han som snackar. Hoppas att folks helt onödiga klagomål inte får er att sluta, fortsätt såhär !

En del kanske ser det ni skriver som "hur dom kan bättra sig", men ingen bättring är egentligen behövd eftersom det är innehållet av recensionen som räknas. Men om det är så att ni på FZ vill ha det vi skriver som mål i framtiden så lycka till, men det duger bra som det är

Fattar du inte svenska eller? Vi ger dom ett helt drös med konstruktiv kritik som dom förhoppningsvis tar till sig för att det ska bli ännu bättre.

Medlem

:up::up::up::up::up:
Hoppas på en utveckling!

Medlem

Skoj, hoppas det är här för att stanna Recenssionen var kort, men bra!

Inaktiv
Skrivet av SCORPION2000:

Kan bli bra...snegla lite på IGN's Video recensioner så kan ni bli bättre!

Lycka till!

Jag tycker iofs att IGNs videorecensioner är lite småtråkiga och att deras videos laddar väldigt långsamt i allmänhet, för mig iaf. Gametrailers är en bättre källa för inspiration enligt mig. Deras recensioner täcker det mesta och de är bra uppdelade som ngn annan nämnde.

Jag tycker att just den här videorecensionen var helt okej men det finns flera saker som man skulle kunna göra bättre. Tyckte att rösten var väldigt monoton och när jag lyssnar på saker som är monotona försvinner de oftast för mig. Nu säger jag dock inte att man ska sitta och svajja som om man är full eller i målbrottet . Jag har samma problem med musik, vilket gör det jobbigt att lyssna på bla techno.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Bra recension av spelet så jag hoppas detta kommer fortsätta

Medlem

Jätte bra jobbat!
kul grej, och man orkar titta på en film, vilket man inte alltid gör med en hel rad med text.

Bra jobbat!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bra initiativ! Hoppas ni fortsätter med videorecensioner. Man får en bättre helhetskänsla av spelet när man ser en video samtidigt som man hör recensenten i bakgrunden!

Medlem

video recensioner gör det hela klart mer intressantare gj fz

Inaktiv

lukatar det gamespot här eller?

Medlem

Bra initiativ , detta är ett stort framsteg för FZ

Medlem

Thumbs Up!!:D

Inaktiv
Skrivet av Sinon:

lukatar det gamespot här eller?

nej, det luktar troll

Medlem

Mycket bra gjort FZ, föredrar alltid videorecensioner över text då de ofta är aningen mer kortfattade men ändå tar med det viktigaste. Textrecensionen kan man läsa om man är mer intresserad av spelet och vill få fler detaljer.
Plus det viktigaste förstås, att man får se spelet samtidigt.

Hoppas verkligen att ni fortsätter med detta!

Medlem

oj oj oj va skönt äntligen FZ har väntat ett bra tag på videorecensioner

Medlem

haha din "kompass i speljunglen":)

Medlem

Riktigt bra fortsätt med detta! ...hade aldrig orkat läsa en text recension om penumbra, inte min genre alls.

Men eran vinjett fungerar nog bättre utan det lite lätt löjliga snacket.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

jag gillar det har länge hoppats på att ni också ska börja med videorecensioner!

Inaktiv

Fortsätt med de här, mycket bra jobb FZ

Medlem

riktigt nice med video recensioner, hoppas ni fortsätter med det..

Medlem

Extremt värdefull tillgång. Inse det fort och utveckla det på rätt sätt och gör det oerhört intressant och proffsigt. Ni har redan sveriges kanske största läsar-skara och ni kommer säkerligen få fler via detta. In med kockis johansson, hört att han redan är tv-kändis?!

Medlem

Fortsätt med detta!

Otroligt skönt att bara luta sig tillbaka och få höra en spännande spelrecention!:D

BRA FZ!:D

Inaktiv

Gillar det starkt. Gör det nedladdningsbart och i WMVHD så skulle det vara perfekt.

Inaktiv

Bra, roligt att ni visar samma sak som ni pratar om - det stärker videon mycket. Jag skulle föredra lite längre, men helt okej!

EDIT: ..Det jag är ute efter är gamespot liknande filmer, har precis allting man behöver.. Men deras sida är en hel röra och det går segt att ladda!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skriv svar