FZ.tv - Vi prövar att videorecensera

Medlem

Gillade den skarpt, hoppas det blir mer av dessa

Medlem

Grymt bra! Vill se mer av detta!

Medlem

Gå till baka till Fragzone ...

Medlem

riktigt bra! men lät ju föööör löjlitg i början med "FZ, din guide i speldjungeln" lr va han nu sa

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av seppuko:

Extremt värdefull tillgång. Inse det fort och utveckla det på rätt sätt och gör det oerhört intressant och proffsigt. Ni har redan sveriges kanske största läsar-skara och ni kommer säkerligen få fler via detta. In med kockis johansson, hört att han redan är tv-kändis?!

Haha, vi får se om min fagra stämma kanske lägger rösten på något avsnitt i framtiden. Kul att du gillade premiären.


signatur
Inaktiv

jag tycker att detta är en jätte bra ide själv är jag ofta inne på fz på kvällarna och då kan det va lite jobbigt att läsa recensioner, videorecensioner gör det helt klart enklare. Men självklart gillar jag även era textrecensioner.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Redaktör
Skrivet av Exim:

Gå till baka till Fragzone ...

Gå tillbaka till skolan, särskrivningar är en styggelse.


signatur
Medlem

Det är självklart helt optimalt att se på en recension än att läsa den.
Då ja ett spel är uppbyggt av bild o ljud.

Dock ett litet minus med berättarrösten som dels låter som han läser innantill hela tiden samt låter som nån från Barnjournalen. ( Ni som är yngre har tyvärr missat detta program )

Men det var en premiär så allt kan bli bättre...

Betygspunkter 1 till 5 t. ex - använd grafik + text i bild.
Nu när ni har ljud + bild använd det.

Skitbra, skulle dock önskat att det va lite längre och ingående men som ni sa att det var ett komplement.

Inaktiv
Medlem

Instämmer med ovanstående.

Medlem
Medlem

Riktigt härligt initiativ!

Ger oss som respondenter en mycket bättre inblick i varje spel - men lova oss att ni inte slutar helt med era underbara texter vilka stundom är en fröjd för ögat att läsa.

(Och med tanke på dagens ungdom och den bristande kompetensen att läsa & skriva, kombinerat med Ert ansvar som en stor aktör inom spelbranschen är det nog till och med nödvändigt)!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Skitrolig idé, det här var kul att kolla på. Självklart kändes det inte helt klockrent, men det är ju första försöket, och i vilket fall underhållande. Fortsätt gärna med fler!

Redaktör

Oj, rackarns vicken respons det blev - kul! Tack till alla som lämnar konstruktiva åsikter - både positiva och negativa. Vi är noviser på detta, era synpunkter gör det enklare för oss att göra ett bättre jobb framöver. Tack!

Skrivet av Fargo:

Tycker dock video recentionen kunde varit något längre. Känns som det blir mer åsikter och djup på text-recenstionen. Här var det otroligt förkortat.

Som sagts: de är komplement till texterna. Vi får se, det är möjligt att vi behöver lägga in mer material i videomanuset.

Skrivet av Mabec:

Reklam verkar vara oundvikligt idag, men det gick förr iaf

... till avsevärt lägre kostnad och med kraftigt lägre kvalitet. Det kostar pengar att driva sajt, i alla fall om man vill att den ska ha någon form av kvalitet. Det är svårt att hitta folk som satsar tid, själ och plånbok i sina drömmar.

Skrivet av mazk0:

Rätt ok förutom dialekten.

Vaktar din tunga! Annars kan det bli en 08-född mas med inslag av Närke och Linköping som pratar nästa gång...


signatur
Medlem

Thats they way to go, videorecensioner är en bra ide!


signatur

Retro.

BeW
Medlem

Riktigt bra!

Det var kul och se den efter man läst recensionen då man fick bild + ljud till en del saker som näms i recensionen.

Fortsätt så!

Medlem

Videorecensioner är en skit bra idé fortsätt så

Medlem

Kanon! Detta är bra som tusan!!

Inaktiv
Medlem

Jag blev så sjukt sugen på detta spel, och som ni sa, 200 pix för ett bra lir är ett oslagbart pris


signatur

En tallrik köttyoghurt om dagen är bra för magen!

Inaktiv

ni borde införa hela sidan i film endast. k00lt


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

Riktigt snyggt gjort hoppas att få se mer av detta i framtiden!

Medlem

Bara positivt!

Fortsätt kämpa för ett lyxigare fz.se!

Medlem

Riktigt bra initiativ från FZ, mer av detta. Enda jag saknar lite är att kunna ladda ner filmen.

Medlem

Väl recenserat, bra skit helt enkelt :).
Få se lite ur spelet och koppla det till vad som berättas är lysande som att ge exempel på pussel som var för svåra/ologiska och visa. Götta!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Såg på det igår kväll och det gillade man.

Fast ska ni göra så med alla spel ni ska bedömma eller bara vissa spel ?

För det tar längre tid och är mer jobb att göra en Video recension än en text rececension ?

Medlem

Riktigt bra tycker jag!!! Däremot skulle jag se till att skaffa en professionell speaker med behagligare röstresurser...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Bt
Medlem

Har inte läst någon kommentar (brukar inte göra det) men vill bara säga till FZ, mycket bra jobbat!

Helt klart ett steg i rätt riktning.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Mycket trevligt .. mer sånt här vill vi se!


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Skriv svar