Halo 3-försäljningen överlägset bäst

Robot
Halo 3-försäljningen överlägset bäst
Medlem
Halo 3-försäljningen överlägset bäst

att ett spel som nästan är 1 år gammalt lägger sig tvåa på listan säger väl något om konkuransen.
november månad kommer nog att bli en mycket tightare lista


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Att ett spel på listan är ett år gammalt som ligger tvåa säger, tycker jag, mer om det specifika spelet, än om listan i övrigt.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Så inget spel har sålt mer än 280 000 ex, än Wii Play?
Inte Metroid Prime 3, Bioshock eller något?! hur går det tills.

*Edit, Oops... läste inte att det bara gälle september

Inaktiv

Jag är nog lite sen, har inte skaffat spelet än


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Trevligt. Det är det förtjänt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Kom ju inte direkt som en chock. Halo 3 är ju de mest snabbsålda spelet genom tiderna, vilket självklart gör att de sålde bäst i september.

Inaktiv

Självklart att det går bra för det är ju ett helt otroligt grymt spel

Medlem

riktigt överreklamerat spel, men jag tror inte att det är nått spel som har marknadsfört så hårt som Halo spelen har gjort.

Medlem

Vore kul om FZ börjar skriva hela sanningen. Vad gäller PS3 siffrorna som ökade med en viss procent nyligen så gällde det enbart UK. Vad gäller siffrorna för antalet Halo 3 spel som såldes så gäller dom siffrorna enbart USA.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

UT3, Crysis, Assassins Creed kommer nog att knuffa ner Halo 3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

UT3, Crysis, Assassins Creed kommer nog att knuffa ner Halo 3.

Glöm inte Call of Duty 4 tror det kommer spelas mer online än HALO 3.

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Vore kul om FZ börjar skriva hela sanningen. Vad gäller PS3 siffrorna som ökade med en viss procent nyligen så gällde det enbart UK. Vad gäller siffrorna för antalet Halo 3 spel som såldes så gäller dom siffrorna enbart USA.

skulle precis skriva det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av 3degs:
Skrivet av Night Hawk:

UT3, Crysis, Assassins Creed kommer nog att knuffa ner Halo 3.

Glöm inte Call of Duty 4 tror det kommer spelas mer online än HALO 3.

Mja... alltid när jag är online så är det minst 200000 spelare brukar toppa 400000 ibland.
Får CoD4 mer än det blir jag väldans impressed.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Är väl ingen skräll direkt.

Medlem

lal boomer hur många servrar e de på då`? på cod2 är det typ 8000 servrar när jag filtrerat .. de e hyffsat gammalt också.

1
Skriv svar