Speltoppen vecka 4

Medlem
Speltoppen vecka 4

Bara att gratulera Blizzard, de har gjort ett bra jobb att få 8 miljoner spelare att bli spelmissbrukare


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Bara att gratulera Blizzard, de har gjort ett bra jobb att få 8 miljoner spelare att bli spelmissbrukare

Japp..riktigt bra jobbat!

PaZ
Medlem

Det kan väl inte stämma att originalet sålt 8 miljoner ex om de säger att de har 8 miljoner prenumeranter just nu? eller är det bara jag som inte längre spelar? Eller är det deras sätt att räkna med folk som spelar på internetcaféer som ställer till det?

Medlem
Skrivet av PaZ:

Det kan väl inte stämma att originalet sålt 8 miljoner ex om de säger att de har 8 miljoner prenumeranter just nu? eller är det bara jag som inte längre spelar? Eller är det deras sätt att räkna med folk som spelar på internetcaféer som ställer till det?

Reagerade på det också.. tror de har sålt fler spel.
De har 8 miljoner aktiva konto. Men det är troligt att fler spel än 8 miljoner har sålts.
Jag har t.ex 2 wow. Men har bara ett reggat.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Bara att gratulera Blizzard, de har gjort ett bra jobb att få 8 miljoner spelare att bli spelmissbrukare

Det är bara runt 40% av deras premuneranter som kan klassas som beroende

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av redmac:

Bara att gratulera Blizzard, de har gjort ett bra jobb att få 8 miljoner spelare att bli spelmissbrukare

Det är bara runt 40% av deras premuneranter som kan klassas som beroende

"Bara"


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Demonhunter:

Jag har t.ex 2 wow. Men har bara ett reggat.

Vad har du det andra exemplaret till då?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

På tal om WOW, ingen som sett South Park avsnittet där de har med realtids scener från WOW där Cartman och de andra ska slå "den onde":D
Blizzard blir tvugna att skicka ett speciellt svärd i spelet till Cartman och de andra och det ligger på........ ett USB minne:D

Medlem
Skrivet av Alucard:

På tal om WOW, ingen som sett South Park avsnittet där de har med realtids scener från WOW där Cartman och de andra ska slå "den onde":D
Blizzard blir tvugna att skicka ett speciellt svärd i spelet till Cartman och de andra och det ligger på........ ett USB minne:D

Menar du "Make live, not warcraft" lr?
men antar att det är lika bra att säga gratz till blizzard. Och även att det BARA låg 4 st The Sims på topplistan idag! Fy fan vad glad jag blir!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Alucard:

På tal om WOW, ingen som sett South Park avsnittet där de har med realtids scener från WOW där Cartman och de andra ska slå "den onde":D
Blizzard blir tvugna att skicka ett speciellt svärd i spelet till Cartman och de andra och det ligger på........ ett USB minne:D

Menar du "Make live, not warcraft" lr?
men antar att det är lika bra att säga gratz till blizzard. Och även att det BARA låg 4 st The Sims på topplistan idag! Fy fan vad glad jag blir!

"Make live, not warcraft" Ja så kanske
avsnittet hette

Jo jag håller med dig EA bara pumpar ut en massa The sims spel fast vissa kan kännas krystade så sväljer mainstreem-folket det med hull och hår, sänke och flöte

1
Skriv svar