Red Steel - nya bilder

Robot
Inaktiv
Red Steel - nya bilder

Typ alla dom nya bilderna var ju från Red Steel trailern
(Älskar trailern, Katana fighten ftw )


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Inaktiv

Jag börjar lita på Nintendo nu


signatur
Medlem

Mario säger jag bara! Finns bilder och filmer på det nu när folk spelar det på E3 floor! Så jävla grymt!

Medlem

alltså, skall man stå och vifta sådär???? kul... om man är under 13 typ. Vi gammla uvar skulle inte palla mer än 5min hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

alltså, skall man stå och vifta sådär???? kul... om man är under 13 typ. Vi gammla uvar skulle inte palla mer än 5min hehe

Om du läser lite, eller kollar på någon film, så får du reda på att du inte behöver stå och vifta med hela armarna (som många verkar tror). Kontrollern kommer vara rätt så känslig. Du kommer inte behöva göra mer än att röra lite på handleden.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Riktigt coolt.
Nintendo verkar ha ryckt upp sig.

Ultravåld = kärlek

Nå, nu var ju inte det här Ninty utan Ubisofts spel. Men hör här då: ett av Nintys egna spel, Disaster: Day of Crisis, är barnförbjudet. Man måste fylla i sin ålder för att komma in på sidan. Vem hade kunnat tro något sådant från Ninty själva?

Medlem

Sjukt bra grafik verkar det INTE vara Men däremot verkar det riktigt ballt med den där kontrollen, t ex. tennisvideon jag såg var riktigt häftig!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Inaktiv

Verkar hur skönt spel som helst Jag tycker i alla fall det är långt över godkänd grafik. I och för sig är jag heller inte så petig så kanske är därför.


signatur

Summon the big gnome!

Medlem
Inaktiv

Alltid tyckt nintendo varit skit....men när wii kom så börjar man lita på dom.

1
Skriv svar