Gameplay från Need for Speed: Hot Pursuit

Robot
Medlem
Gameplay från Need for Speed: Hot Pursuit

Kan någon förklara hur man ser detta gameplay som rubriken gör reklam för?

Medlem
Skrivet av Khorney:

Kan någon förklara hur man ser detta gameplay som rubriken gör reklam för?

Jag klicka på spelets namn och sedan filmer.

Tycker dock spelet ser ut som Ridge/Rage Racer i gameplay, bilarna väger papper typ och inga kurvor är för skarpa


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

tror dom glömde länken

Medlem

Är det NFS eller Burnout?

Medlem

Är det Johnny Drama (Kevin Dillon) some är intro rösten?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Avstängd

Den här videon fick mig att inte förboka spelet. Ser extremt tråkigt ut i mina ögon, lite realism kunde de väl ha lagt in?

Medlem

SERIÖST?!?!

Vilken jävla crap!
bättre lägga ner försöken att lyckas göra racing spel....


signatur

Sim-Racing

Medlem

Tyckte det skulle bli häftigt med en remake, men det här såg ju fan hemskt ut.

Medlem

Hoppas fortfarande på detta spel, då Criterion verkligen lyckades med Burnout Paradise som jag har haft väldigt roligt med.

Medlem

Tycker det är lustigt att folk gnällt om att vilja ha gamla NFS rötterna, här han ni det ju? smash & bash racing i olika miljöer? Det är vad gamla NFS var, nu suger det helt plötsligt? Gamers är bortskämda idag.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tycker de verkar ha fått till den gamla känslan. Tyckte videon såg intressant ut.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

arcade racing!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Citat:

Tycker det är lustigt att folk gnällt om att vilja ha gamla NFS rötterna, här han ni det ju? smash & bash racing i olika miljöer? Det är vad gamla NFS var, nu suger det helt plötsligt? Gamers är bortskämda idag.

Vad pratat du om? NFS började inte som nått "smash & bash"! Det började (på 3DO) som ett realistiskt racingspel.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Just another burnout.

Medlem

Smaskigt...

Kan inte vänta ^^

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Tycker det är lustigt att folk gnällt om att vilja ha gamla NFS rötterna, här han ni det ju? smash & bash racing i olika miljöer? Det är vad gamla NFS var, nu suger det helt plötsligt? Gamers är bortskämda idag.

Vad pratat du om? NFS började inte som nått "smash & bash"! Det började (på 3DO) som ett realistiskt racingspel.

Och sen var ju som vi alla vet NFS II och Hot Pursuit typ som GTR... Så jag förstår inte varför folk påstår att NFS serien någonsin var arcad.

Ironi*

Tycker det ser ut att vara hyfsat gameplay, påminner om Hot Pursuit 2 tycker jag... Men som någon sa, jag skulle vilja se skarpare kurvor.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Såg väl inget speciellt ut. som burnout typ.

Medlem

fan vad jag hatar att bilspel nu förtiden måste ha en magisk nitro som automatiskt laddar upp sig själv, balansera för fan inte spelen runt att man har en nitro balansera det runt hur du gör ditt spel istället. Jag blir så trött på de nya need for speedsen som bara tar bort känslan att man faktiskt kör en bil, och mer och mer ger oss en leksaksbil att leka med. Visst NFS var aldrig ett ultra realistiskt koncept men det var en gång i tiden ett bra spel som byggde på körglädjen och inte dumma påhitt som ska "föra" genren framåt.

LÄMNA MINA BILSPEL IFRED! gör vad fan ni vill av skit men kan ni inte göra en remake på Nfs hot pursuit 2 istället för detta själlösa plastleksaksvariant.

Moderator | Testpilot

Crap spel. DON'T BUY IT!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av McKain:

Är det Johnny Drama (Kevin Dillon) some är intro rösten?

Johnny goes bananas,
lät så ja. han har väldigt unik röst så.

angående spelet så ser det inte ut som nfs, men det kan nog vara mer positivt än negativt så.

Medlem

Alltså vad i helvete va det där för jävla skit ? :evil:

Medlem

..och varför har jag 1075 inlägg mitt i allt när jag hade typ 550 just?

Medlem

Lol @ Drama i introt. Men, eh, nej tack till detta. När kommer Underground 3?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tror det blir ball..

Medlem

Hua... frågan är om man ska skratta eller gråta...

till fz:
(lägg till ett finger bredvid tummen-upp i era nyheter så vi kan såga alla skit-spel som kommer)

Medlem
Skrivet av HolmisXP:

Hua... frågan är om man ska skratta eller gråta...

till fz:
(lägg till ett finger bredvid tummen-upp i era nyheter så vi kan såga alla skit-spel som kommer)

antagligen för att det finns för många självutnämnda experter som trors sig tala för oss alla?

Medlem

Jag sade det redan vid första videon som visades, detta är Need for Speed: Burnout Edition. Med det är det inte sagt att spelet kommer vara dåligt men det inte påverkade Hot Pursuit titeln, hade varit bättre om det varit ett renodlat Burnout spel med poliser i istället. :-/


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Skulle vilja se ett nytt NFS: Porsche Unleashed och inte ett nytt Burnout.

Medlem

RIP Need For Speed, detta var spiken i kistan...

Skrivet av lasershock:

Skulle vilja se ett nytt NFS: Porsche Unleashed och inte ett nytt Burnout.

Håller med


signatur

How can we win when fools can be kings?

12
Skriv svar