Gameplay från Need for Speed: Hot Pursuit

Medlem

Såg bra ut. Synd bara att musiken var värdelös.

Medlem

En typisk budgetfördelning när EA gör spel:

Reklam, hype-ning (?), flashiga filmer: 15%
Grafikprogramering: 80%
Story, manus och gränssnitt: 5%
Realism och spelkänsla: vaktmästaren fixar kodningen gratis på en kafferast.

Edit:
Eller varför skulle detta vara unikt för EA? Kan nog stämma för de flesta konsollspelstillverkare. Undantag finns givetvis...

//

Medlem

tycker det ser ut som en bra remake av HP, men det är ju jag... ska bli spännane och se om det floppar....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

förlåt om jag är lite efter, men detta är ju NFS: HP men många skriver ngt om NFS: HP2, alltså kom 2:an ut innana 1:an? låtteru skit dumt


signatur

Rwa?

Medlem

Jag ser att många sågar, men själv ska jag hylla:
Vill man ha ett bra spel ska man gå tillbaka till rötterna.

NSF III definerade bilspel enligt mig. När de tog bort att man kunde köra som polis tog de bort glädjen (NSF V borträknat).


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Ehh... Detta framstår ju som Burnout-konceptet taget rakt av!?
Jag som tyckte det verkade positivt att Criterion fått chansen med detta, men då förutsatte jag ju att de skulle göra något nytt när det var ett NFS-spel (och då menar jag inte att Burnout är dåligt, tvärt om, men Burnout of NFS är inte samma sak).

Medlem

Precis vad jag förväntade mig, ser skoj ut, härliga miljöer, kommer nog att testas. Får hoppas det har decent force feedback dock annars så lär det inte bli långlivat hos mig. Spel som NFS:Shift och BurnOut Paradise har helt värdelös force feedback, så fruktansvärt dålig force feedback att jag inte står ut med spelen i fråga.

Medlem

Bokat och klart. Har älskat alla Burnout spel så jag ser inget negativt i att dom slänger in en dos Burnout i NFS.
Criterion vet nog vad dom gör, hoppas jag.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Verkar bara vara en dålig remake.

#5 jag tror också att det är Dillon som snackar

12
Skriv svar