Bli en legend i Lord of the Rings Online... gratis

Medlem

Spelet har förändrats väldigt mkt sedan release. Som dom som tvekar, testa det. Det enda det kommer att kosta är ett par minuter av era liv.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Korkad fråga!!!!!!!! Guildwars var gratis och långtifrån döden då är WoW närmre döden kan jag säga. För när allt kommer omkring vem tusan vill betala för skit?

Synd att Wow öppnade dörren till MMO's för en BETYDLIGT större publik än vad Guildwars gjorde... Om man kan kalla det "döden" får du stå för själv. Genren växte med Wow, vilket är svårt att se om det var döden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kommer de gå att spela som monster player? kanske kan vara lite roligt å bara köra lite pvp inte intresserad av pve i lotr

Medlem

Grafiken såg bitvis ut som den i Morrowind.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av magiul:

Hahaha.... jag skrattade gott åt henne i alla fall. Cate Blanchett-wannabe så det skrek om det. "Bek-ooom a legend"

Du har inte tänkt på att hon "imiterar" och försöker efterlikna Galadriel i böckerna, inte Cate som spelar henne i filmen?...

Hahaha nej, inte en chans.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av walter_iego:

Ehh, är det MMO döden som hägrar?

Korkad fråga!!!!!!!! Guildwars var gratis och långtifrån döden då är WoW närmre döden kan jag säga. För när allt kommer omkring vem tusan vill betala för skit?

haha aldeles för många är jag rädd!

Men har man grindat det i 5-6år så kanske man tycker att man fått ut något av sina 9-10.000kr?

Bjuder blizzard sina trogna kunder på något extra? skulle inte tro det, de har ju lurat i alla fansen att man måste få in 150kr i månaden av 4-6 miljoner spelare för att kunna hålla servrar uppe.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Korkad fråga!!!!!!!! Guildwars var gratis och långtifrån döden då är WoW närmre döden kan jag säga. För när allt kommer omkring vem tusan vill betala för skit?

Synd att Wow öppnade dörren till MMO's för en BETYDLIGT större publik än vad Guildwars gjorde... Om man kan kalla det "döden" får du stå för själv. Genren växte med Wow, vilket är svårt att se om det var döden.

Tror det var Everquest som öppnade den, men vilket fall som helst så lyckade Blizzard göra genren mer mainstream definitivt, deras warcraft RTS var ju älskat långt innan. Tror inte heller att WoW är döende, Cataclysm kommer funka i ett par år iaf, tack vara alla fans, inte minst ibland recensenterna på de flesta blaskorna och spelsajter. Men KaffeKillen menade troligtvis inte att det var dött från start(öppnandet) utan snarare inom snar framtid när WoW får konkurans som slår dem på alla fingrar. (och jag menar inte bara gw2 nu)


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av twilightman:

Kommer de gå att spela som monster player? kanske kan vara lite roligt å bara köra lite pvp inte intresserad av pve i lotr

För att spela monster måste man vara VIP, dvs ha abonnemang. Premiumspelare kan spela PvMP på den goda sidan, men inte som monster. Gratisspelare kan inte spela PvMP alls.

Medlem
Skrivet av Yozorama:

Servrarna går som sagt ner idag för patchningen, och kommer upp någongång inatt/imorgon - men bara för de som har en aktiv (eller möjligtvis en inaktiv - jag har för mig att även de som tidigare har spelat LOTRO men har slutat nu kan använda sitt gamla konto gratis redan imorgon) prenumeration. Free-to-play öppnar officiellt den 10 september.

Mhm.....var det därför jag kunde spela mellan 23-04 inatt då?
Och erhm.....nej inget nytt inne i spelet idag

Medlem

THE LORD OF THE RINGS ONLINE™ EUROPEAN FREE TO PLAY LAUNCH DELAYED

Codemasters Online today announces that the launch of The Lord of the Rings Online (LOTRO) Free to Play Store and the latest content, Book 2; Ride of the Grey Company will now launch across Europe later than expected.

"We are really pleased with the performance of the game and excited about the response to Free to Play from our players.” said Mike Rowland, Producer of LOTRO. “Given the complexities and challenges faced in the preparation and implementation of the new store to work within our infrastructure, we feel more time is needed to deliver the high level of service our players have quite rightly come to expect. As a result, we have decided to delay launch to ensure that we can support the massive increase in players that we are anticipating and deliver them a Free to Play experience like none other."

For more information on Free to Play, visit http://www.lotro-europe.com

Diskussionstråd


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar