Black Ops slår nytt försäljningsrekord

Medlem
Black Ops slår nytt försäljningsrekord

var det inte nån som sa att black ops inte skulle vara nära sån succe som modern warfare 2 vilken pajas.


signatur

//monster

Medlem

För mig är det lite av ett mysterium...


signatur

B lup

Medlem

synd bara att spelet är sämst, modern warfare är ju tio gånger bättre.

Skribent

Hoppas de skippar singleplayer i nästa Call of Duty. Den har verkligen inte utvecklats mycket sen det första spelet släpptes.

Moderator | Testpilot

Väldigt bra spel. Patch väntas innan helgen och mod tools och annat är på G också. Balansering är kung så... Spelet är mycket bättre än modern warfare 2


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Om de kan fixa stuttering så är jag nöjd. Lite tråkigt när man sitter på en monstermaskin, men ändå har stuttering...

Har hög fps, men små "stutters" med jämna mellanrum.

Medlem

Spelat igenom SP Helt ok eftersom jag bara spelar SP.... men otroligt buggigt och när man kollar upp en del buggar så verkar det vara övergripande på alla plattformar.... Jaja hade roligt ett par dagar iaf

Medlem

Konstigt... Var ju inte direkt ngt nytt med spelet. Samma typ av kampanj med svag story. Samma hjärndöda online-spelade med total brist av lagspel (enligt min erfarenhet). Och dessutom tog dom BORT coop. Jag skulle säga att det är sämre än MW 2. Men vissa håller väl inte med :P. Dessutom var det sjukt buggigt.

Medlem

Jag vart överraskad av SP't, riktigt bra i min mening! MP håller bra klass, och med dedi servers piskar black ops Mw2 på fingrarna alla gånger, dock så fryser mitt spel va 3:e match samt "steam connection failure" händer ständigt.


signatur

woop woop

Medlem

vet inte om jag ska skratta eller gråta

Medlem

Läste att några hade "stutters", lagg etc. Min kompis som har spelet (Jag avskyr CoD serien) hade dessa problem, allt han gjorde var att skruva upp grafiken ytterligare så försvann alla problem. Kanske hjälper någon?


signatur

- Wiiga -

Medlem

Som endel andra säger, fattar verkligen inte hur denna skitserie kan sälja så bra?

Ingenting som är bra med dom längre, är alldeles för uttjatat. Förutom dom två första COD spelen som kom för länge sen

Medlem
Skrivet av Wiiga:

Läste att några hade "stutters", lagg etc. Min kompis som har spelet (Jag avskyr CoD serien) hade dessa problem, allt han gjorde var att skruva upp grafiken ytterligare så försvann alla problem. Kanske hjälper någon?

Har allt på max redan, och har testat alla tips om att editera config manuellt etc. Funkar tyvärr inte ändå.

Medlem
Skrivet av Fargo:

..Samma hjärndöda online-spelade med total brist av lagspel (enligt min erfarenhet).

Lag-spel, hoho, vitsigt

Medlem

Spelet som ligger brevid mig som ja råkat komma över kallat Gran Turismo 5 kommer väl sälja rätt bra den 24e också

Inaktiv

Xbox 360.. <3

Medlem

Spelet som ligger brevid mig som ja råkat komma över kallat Gran Turismo 5 kommer väl sälja rätt bra den 24e också

Medlem

Spelet som ligger brevid mig som ja råkat komma över kallat Gran Turismo 5 kommer väl sälja rätt bra den 24e också

Medlem
Skrivet av delli:

Spelet som ligger brevid mig som ja råkat komma över kallat Gran Turismo 5 kommer väl sälja rätt bra den 24e också

I dont belive you.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Som endel andra säger, fattar verkligen inte hur denna skitserie kan sälja så bra?

Ingenting som är bra med dom längre, är alldeles för uttjatat. Förutom dom två första COD spelen som kom för länge sen

Du är så häftig som bara gillar gamla spel

Medlem

Gagoff om du gillar detta ja då kan du inte gilla spel alls för jag skulle knappt klassa det som ett "spel"

Medlem

Allright! Nu har jag provar Black ops. 2 timmar av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka, vilket bondfångeri!

Efter att ha upptäckt att samma platta känsla samt oändlig respawn fortfarande var spelidén provade jag en nya strategi: sprint. 35 m till nästa checkpoint, shift gör jobbet.
Istället för att enerverande försöka förgöra fienden, låt shift göra jobbet åt dig. Alla bakom din nya checkpoint är nämligen förintat.

"People have just forgotten how to judge correctly, piece of shit"
Någon som kan placera citatet?

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av delli:

Spelet som ligger brevid mig som ja råkat komma över kallat Gran Turismo 5 kommer väl sälja rätt bra den 24e också

I dont belive you.

Varför inte då, har du aldrig haft ett jobb? Trodde du kanske att spelen magiskt trollades fram i hyllan?

Medlem
Medlem

Även om folk tycker att spelet är skit (själv tycker jag det är helt okay, lite sämre grafik än mw2 but meh) så är det nog inte så konstigt att Black Ops sålt som det gjort. MW2 blev väldigt populärt så då trodde väl alla detta skulle vara lika bra/ännu bättre.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Black ops=dedikerade servrar modern warfare 2 världens sämsta spel med matchmaking.Inte att undra på att black ops gick om direkt:))
Vem fan vill spela modern warfare 2 med samma ping som man hade med sitt gamla 56K modem för 10 år sen??Enkel logik.Dom som inte fattar det är ju korkade:)))


signatur

Antec Sonata 3 Asus Commando Asus Physx Q6600@3600mhz@Vattenkylning 4Gb dominator 8500 SAPPHIRE HD4850 Dlink DGL4300 Ikari Laser

Medlem
Skrivet av bastard:

Hoppas de skippar singleplayer i nästa Call of Duty. Den har verkligen inte utvecklats mycket sen det första spelet släpptes.

som om multiplayern gjort det sedan MW1 eller?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Fr0gg0.:

Som endel andra säger, fattar verkligen inte hur denna skitserie kan sälja så bra?

Ingenting som är bra med dom längre, är alldeles för uttjatat. Förutom dom två första COD spelen som kom för länge sen

Du är så häftig som bara gillar gamla spel

Nej måste hålla med gamla spel håller bättre kvalitet, och ofta vare lite tänk i dem också, ist som nu när det står exakt vad man ska göra etc etc, visst är grafiken bättre men det gör inte nödvändigtvis spelet bättre


signatur

Rwa?

Owe
Medlem

Shit vilket gäng gnällfisar som håller till här.
Bla bla, Dåligt, bla bla sämst, bla bla..
Vad är det för fel på storyn?
Miljöerna är lätt de mest varierande jag sett samtidigt som de får storyn att hålla.
Visst finns det lite buggar som med allt annat, Men Black Ops är ett omväxlande Mästerverk.

Medlem
Skrivet av Skylance:

Allright! Nu har jag provar Black ops. 2 timmar av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka, vilket bondfångeri!

Efter att ha upptäckt att samma platta känsla samt oändlig respawn fortfarande var spelidén provade jag en nya strategi: sprint. 35 m till nästa checkpoint, shift gör jobbet.
Istället för att enerverande försöka förgöra fienden, låt shift göra jobbet åt dig. Alla bakom din nya checkpoint är nämligen förintat.

"People have just forgotten how to judge correctly, piece of shit"
Någon som kan placera citatet?

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av delli:

Spelet som ligger brevid mig som ja råkat komma över kallat Gran Turismo 5 kommer väl sälja rätt bra den 24e också

I dont belive you.

Varför inte då, har du aldrig haft ett jobb? Trodde du kanske att spelen magiskt trollades fram i hyllan?

Nej, att han magiskt har spelet en vecka innan launch.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

12
Skriv svar