World of Warcraft: Cataclysm

Medlem

Om du inte förstog efter att läst mats recension eller någon annans på nätet eller du inte tycker det verkar roligare på något sätt så är det nog bara för dig att ignorera spelet helt .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Mycket bra skrivet, håller helt och hållet med om betyget. Lyssna inte på alla dessa GnällZätas.

Medlem

Tänk vilken skit folk gillar idag. Vilken löjlig design spelet har dessutom. Ser ut att vara gjort för att tilltala en publik runt 4-11 år med ett vokabulär alá nice, naaaajs, sjukt, så jävla sjukt, sjuuuukt nice os v..


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Den bästa expansionen hittills och ni skriver 600 ord om hur det känns att levla i Duskwood och sen inget mer? Det här borde inte ens få kallas recension. Det här är något man skriver ihop på 20 minuter och kallar förhandstitt.

Det var samma sak med GT5. Jag konstaterar att jag läser igenom artikeln på 5 minuter och är inte ett dugg klokare efteråt. Vad sägs om att anpassa recensionerna något? Är det en väldigt stor release som Cata och GT5 kanske man ska skriva något mer innehållsrika recensioner istället för sånt här ytligt och trivialt trams.

Medlem

Nu så ska man spela WoW i 5 nivåer till. Yay !

Medlem
Skrivet av Emetic:

Tänk vilken skit folk gillar idag. Vilken löjlig design spelet har dessutom. Ser ut att vara gjort för att tilltala en publik runt 4-11 år med ett vokabulär alá nice, naaaajs, sjukt, så jävla sjukt, sjuuuukt nice os v..

Gött att du är vuxen och kan skriva på ett.. hmm är nog för fjortis för att kunna beskriva det med ord!

Men nee förstår fan precis vad du menar!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Haters gonna hate

Det är ju lite tufft att hata WoW, liksom när man börjar bli fett m0gen typ runt 15 liksom när man inte är fjortis längre. (Trololololol.)

Det är den bästa expansionen hittils. Så enkelt är det

Lägg ner er gnälltid på att spela ett spel ni gillar isället


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det finns inga objektiva recensioner och jag stör mig på folk som fortfarande tror att det är något värt att sträva efter. Vi är människor och inte robotar. Det bästa en recensent kan göra är att beskriva VARFÖR han/hon tycker som den gör så det blir lättare för oss läsare att föreställa sig om vi själva skulle tycka detsamma. Med det sagt kanske folk skulle läsa texterna istället för stirra sig blinda på betygen...

Medlem
Skrivet av Emetic:

Tänk vilken skit folk gillar idag. Vilken löjlig design spelet har dessutom. Ser ut att vara gjort för att tilltala en publik runt 4-11 år med ett vokabulär alá nice, naaaajs, sjukt, så jävla sjukt, sjuuuukt nice os v..

Shit mannen jag bara känner hur det osar testosteron ända hit! Klart det ska vara HÅRDA JÄVLA SPEL, helst med mycket VAPEN. Noterar att du har mycket krigsspel i din spelsamling, du har verkligen fattat det där med vad som är MOGNA SPEL.

Sen har du förvisso Warhammer där i som bara nästan är som WoW (fast jävligt mycket brunare och hårdare givetvis, och alla som spelar WAR är lätt 25+ som aldrig skriver fånigheter som "lol", och vet att bra spel handlar om hårda män och vapen). Kolla på den här bilden bara liksom: [http://mythicmktg.fileburst.com/media/images/newsletters/warh...]. Inte fånig på något sätt, så stenhårt jämfört med jävla World of Warcraft, laughing baby-skit.

Nu ska jag spela lite WoW, det e fett najz, och kanske kolla på Wall-E som är så jävla sjukt bra (dock rätt omanlig rulle, sorry)

Medlem

Cata är helt klart den bästa expansionen so far, spelet har fått helt ny känsla med mycket mer story och inlevelse än det grinding som fanns innan.

Medlem

Jag som spelat WoW ända sen vanilla(med pauser ofc) tycker att detta är det bästa expansion hittils. Men för mig som är inte nykomling precis tycker jag det är alldeles för lite tuggmotstånd. Man drog 80-85 på 20 timmars timeplayed. Sen finns det för lite content! Några instanser och ett par factions, vafan? Är exalted med snart alla och har redan ett par epics och fullt 346 utan direkt större ansträning. Hej då WoW. Välkomna, nybörjare säger jag.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Jag som spelat WoW ända sen vanilla(med pauser ofc) tycker att detta är det bästa expansion hittils. Men för mig som är inte nykomling precis tycker jag det är alldeles för lite tuggmotstånd. Man drog 80-85 på 20 timmars timeplayed. Sen finns det för lite content! Några instanser och ett par factions, vafan? Är exalted med snart alla och har redan ett par epics och fullt 346 utan direkt större ansträning. Hej då WoW. Välkomna, nybörjare säger jag.

Har det inte varit så i alla expansioner? Doms länger in mer content i patcher för att man inte ska bli övervälmad av nya saker.

Medlem

Grymt kul synd att man är pank nu bara efter man köpt extremeeee speed för 4000g

Medlem

Första gången jag bryr mig om att kommentera en recension.

Men jag blev helt förbluffad över vilken låg kvalitet det var, mestadels i valet av recensent. Varför ta en person som ganska tydligt är helt beroende av spelet men som trotts detta inte levlat en karaktär förbi 30 för att han är upptagen med att RP:a sig igenom allting? Varken de som spelar spelet normalt sett eller de som aldrig spelat detta spel får ut något vettigt av denna recension.

I min mening skulle man välja en lite mer "hardcore" spelare som kan skriva om de faktiska förrändringarna som gjorts (och hur de verkligen fungerar, inte bara det Blizzards pressmaterial säger) eller en som inte är helt beroende av spelet som kan ge en nyanserad bild av hur det är som spel/expansion.

Detta kändes så random och igenomtänkt och fick mig faktiskt att med kritiska ögon läsa ett par andra recensioner som likväl håller väldigt låg kvalitet. Kanske borde FZ ta fram lite bättre kvalitet på recensioner eller låta en hel panel recensera så att man kan få en vettig bild av det hela.

Äh, ingne bryr sig ändå. Men trist att det börjar kännas mer som Aftonbladet.se/hästliv än riktiga gamers bakom pennan.

Medlem

Otippat att det inte skulle bli en objektiv recension.

Cataclysm är otroligt tråkigt. Det är en besvikelse. Det lovades så mycket om hur otroligt det skulle vara, men jag såg eller märkte aldrig något av detta otroliga och häftiga. Kanske är det 6 mer spelet som gör att jag tröttnat.

Det är mer av samma skit som det alltid varit. Det är inte kul. Det är noll variation. Och det är alldeles för lite nytt innehåll för den som är 80+.

Medlem

läste precis att Aftonbladet jämförde WoW med Farmville.... Men fick ändå en femma i betyg...


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8362407.ab

Medlem

Va 5/5 bara allt det här spelet kommer med borde få 10/5 minst för jag skulle inte varit gift annars med min fru!!!!!!! (hon lämnade en woware). Vi ska få andra barnet snart å är så lyckliga utan wow!!!

123
Skriv svar