Permanent sparfil i ResiEvil: The Mercenaries 3D

Inaktiv
Skrivet av Katana:

Wow, vad idiotiskt. Hur tänker dom? Som att köpa en film man bara kan se en gång.. många filmer man inte fått förstå fullt ut då

Haha, det "roliga" är ju att det är så med många spel också. Spela ut dom en gång och kasta i soptunnan


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Då borde priset vara max 20:-, jävla idioter.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det roliga med det här är att de räknar med att sälja mer pga att folk ska köpa nytt istället för begagnat men nu blir det ingen som köper alls istället.

Medlem
Skrivet av NURGLEPROBE:

Ingen som sagt att man inte kan spela igenom spelet två gånger? Bara att allt du låser upp är konstant sparat, är väl inte så farligt. Tvivlar på att du bara KAN spela spelet en gång sen så är det slut, som många verkar tro.

De som vet hur mercenaries faktiskt fungerar borde väl heller inte direkt klaga? Handlar mer om att slå sina egna rekord och att låsa upp saker. Om det jag låser upp sparas permanent spelar ingen roll för min del, sålänge jag kan förska spela bättre.

Du har helt rätt, det är missions som man klarar och sen kan spela om och förbättra osv.

Medlem
Skrivet av Karl:
Skrivet av NURGLEPROBE:

Ingen som sagt att man inte kan spela igenom spelet två gånger? Bara att allt du låser upp är konstant sparat, är väl inte så farligt. Tvivlar på att du bara KAN spela spelet en gång sen så är det slut, som många verkar tro.

De som vet hur mercenaries faktiskt fungerar borde väl heller inte direkt klaga? Handlar mer om att slå sina egna rekord och att låsa upp saker. Om det jag låser upp sparas permanent spelar ingen roll för min del, sålänge jag kan förska spela bättre.

Du har helt rätt, det är missions som man klarar och sen kan spela om och förbättra osv.

Typ som the Force Unleashed då med andra ord, jo det verkar juh vettigt


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Tja Capcom, kan säga som så att om detta gäller spel jag är intresserad av kan ni glömma att jag köper det.

Skrivet av Redstar:

Tänk så många gånger man spelat igenom sina favoriter, super Mario, hitman etc. Tänk om man bara tillåtits spela igenom dom en gång. Underhållningsvärdet gick just i botten.

http://www.metrowny.com/news-entertainment/archives/700-Resid...

Detta innebär i korthet att om man är en gamer som vill spela allt själv och inte få något förstört så kommer man nog inte gilla detta. Jag är en sådan gamer, skulle aldrig köpa ett spel där någon annan spelat innan mig, skulle heller aldrig köpa ett spel jag inte kan börja om från början på.

Medlem
Skrivet av Sazja:
Skrivet av Katana:

Wow, vad idiotiskt. Hur tänker dom? Som att köpa en film man bara kan se en gång.. många filmer man inte fått förstå fullt ut då

Haha, det "roliga" är ju att det är så med många spel också. Spela ut dom en gång och kasta i soptunnan

Sent svar men...

Om man inte förstår en del av en film eller ett spel vill man ju kunna ladda en tidigare sparning å lira om det Hela spel lirar jag sällan om indeed.

12
Skriv svar