Minecraft 1.8 Pre-release

Medlem
Minecraft 1.8 Pre-release

Tänkte att jag kunde dela med mig av prereleasen av 1.8 till Minecraft

http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/kaco6/18_prereleas... Där har ni länken

Medlem

Jag har spelat den en hel del, men spelet krascha hur mycket som helst (säkert 50 gånger).
Naturligtvis ska man dock inte förvänta sig att det fungerar till 100% då det inte var meningen att släppa denna version från början.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Jag har spelat den en hel del, men spelet krascha hur mycket som helst (säkert 50 gånger).
Naturligtvis ska man dock inte förvänta sig att det fungerar till 100% då det inte var meningen att släppa denna version från början.

Då kanske du skulle kolla din dator, inte en enda krash för mig eller dom jag pratat med.

Medlem
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av v1lle3:

Då kanske du skulle kolla din dator, inte en enda krash för mig eller dom jag pratat med.

Inte en enda krasch för mig heller

Medlem

Men patchen släpps ju imorgon, så vad är meningen med detta?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Men patchen släpps ju imorgon, så vad är meningen med detta?

Såna som jag själv kan inte hålla sig en dag till så aa

Medlem
Skrivet av AntonAlmighty:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av v1lle3:

Inte en enda krasch för mig heller

Det låter skumt. Jag testade att installera om java, men det blev ingen skillnad.

Dels får jag "out of memory error" när jag går för långt (dock inte särskilt långt).
Sedan krashar det ofta när jag öppnar inventory eller en kista ("java has stopped working").

1
Skriv svar