The Elder Scrolls V: Skyrim

Robot
The Elder Scrolls V: Skyrim

Med bara veckor kvar till releasen spelar vi tre timmar av årets kanske mest efterlängtade rpg. Vi berättar varför klassiska rollspelselement mår bra av nytänkande och klargör om Skyrim egentligen har någon huvudplattform.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #the-elder-scrolls-iii-morrowind, #the-elder-scrolls-iv-oblivion, #fallout-3


Medlem
The Elder Scrolls V: Skyrim

Det ser ut att bli en värdig uppföljare.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

verkar sjukt lovande ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Blir ett omedelbart köp - trots att min dator inte kan hantera spelet.

Medlem

om spelet har samma känsla som man fick i morrowwind och oblivion så får det gärna se ut som 2002 för min del xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Garanterat dag 1 köp, har längtat efter detta!

Inaktiv

Blir Direkt direkt köp! Tiden känns segare längre man väntar på skyrim

Medlem

Nice! Uppgraderar burken idag,,,, blir sweet!

Medlem

Låter bra, blir nog ett köp trotsallt. Är det nu skadat så löser nog moddarna biffen.

"Konsolerna inte längre huvudplattform" är ju lovande iaf.

Medlem

Låter ju riktigt trevligt det där:) har inte tittat nånting på skyrim men det verkar ju kunna vara värt att kolla in.

Medlem

Lite oroväckande att han drar upp det där med buggarna, men förmodligen ett falsklarm. För övrigt blev jag tokpepp på din text och kan knappt vänta!!!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Bra


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ge miiiiiig det nuuuuu. Mindre än en månad kvar.. Woohooo!!!

Medlem

Måste vara första gången jag hört att en utvecklare varnar för buggar innan ett storspel släpps. vet inte hur man ska tolka det riktigt, kan vara hur illa som helst, eller ingen fara alls.

Medlem

Ser fram emot detta spelet, ett nytt elderscroll är efterlängtat. Hoppas dom gör det bättre än Oblivion, fanns en hel del saker jag störde mig på det spelet!

Måste också säga att jag blir grymt avis på er journalister som får spela spelet redan nu, även om det bara är 3 timmar så är det 3 timmar mer än jag fått leka med det Vill att det ska bli 11 november imorgon!

Medlem

Blir te att köpa efter priset gått ner


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv
Skrivet av Hannu:

Låter bra, blir nog ett köp trotsallt. Är det nu skadat så löser nog moddarna biffen.

"Konsolerna inte längre huvudplattform" är ju lovande iaf.

Asso varför är du emot konsoler på vartenda jävla kommentar! Asso acceptera vissa trivs på PC o vissa på konsol. Vad är ditt problem? Kan du ba inte acceptera? Seriöst fan acceptera nån dag... -.-

Medlem

Vad glad jag blir av den sista meningen!

Inaktiv

Ser framemot det här enormt mycket!

Medlem

För att ha lirat 3 timmar så tycker jag att denna förhandstitten var ganska fattig Om man jämför med andra sidor som har skrivit 3-4 sidor så var denna på 2... Och nästan allt var citat från "Matt".

Men attans vad jag längtar till Skyrim! ^^ 11-11-11 är dagen då mitt sociala liv kommer gå åt skogen!

Medlem

"Konsolerna inte längre huvudplattform"

Made my day..

Medlem

Sry för trippel post, jäkla buggigt forum...

Medlem

Sry igen för trippel post... -.-

Medlem

Svävande hundrar is the shit!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Dennardo77:
Skrivet av Hannu:

Låter bra, blir nog ett köp trotsallt. Är det nu skadat så löser nog moddarna biffen.

"Konsolerna inte längre huvudplattform" är ju lovande iaf.

Asso varför är du emot konsoler på vartenda jävla kommentar! Asso acceptera vissa trivs på PC o vissa på konsol. Vad är ditt problem? Kan du ba inte acceptera? Seriöst fan acceptera nån dag... -.-

Jo och varför kan du då inte acceptera att väldigt många som faktiskt har råd med en bra dator och tycker det är bättre kanske vill ha ett spel som ser mycket bättre ut!! Det är ingen nyhet att PC har mycket snyggare grafik. Om du nu vill köpa en konsol för 2000 kr och få sämre grafik vilket jag iallafall tycker ger mindre upplevelse så visst, jag bryr mig inte det är din ensak. Men jag och många andra tycker kanske om när det ser så snyggt ut som möjligt, vilket dagens konsoler helt enkelt inte kan mäta sig emot PCn. Så är det bara. Och personligen så tycker jag att de flesta spel är roligare på PC. Finns vissa som är bättre till konsol också, men inte lika många som till PC.

Medlem

Vänta nu, blir så extremt förvirrad över vilket detta är, Scrolls... Hmm...

DET ÄR JU FAN ATT DET FINNS TVÅ SPEL MED ETT OCH SAMMA ORD MED!!!

Medlem

I morrowind hade man väl aldrig den här "markern" att gå efter? Där fick man väl läsa sig till vart man skulle?
Iaf skulle jag vilja ha det så nu, det blir så mycket mer spännande om man får gå på quest's där man måste leta sig fram själv!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

har sett fram emot detta spel ända sedan de sa att de skulle släppas och jag ser bara mer och mer fram emot det snart så blir det att spendera dag och natt framför datorn

Medlem

Att de "vänt på steken" angående Equipment-degrading(inte behöva reparera utrustning) är en positiv sak enligt mig. Visst, det hade kunnat bli bra, om inte bättre, om de lyckats få fram en bra lösning på det men både Morrowind och Oblivion hade förjävliga system. T.om Fallout 3 hanterade det uselt. Det var inte roande, det var inte ens realistiskt. Det kändes bara som ett irritationsmoment, som en reklampaus. Irriterande, onödigt. Om de inte kunde göra det bättre - ta bort det och ersätt med något bättre, vilket de tycks ha gjort. Äntligen.

Börjar känna mig som det där lilla barnet jag en gång var när jag upptäckte att Oblivion var i utveckling, fast denna gången mer medveten om vad jag kan förvänta mig. Bethesda har även hanterat Skyrim-informationen mycket bättre än de gjort med Oblivion. De visade allt för mycket med Oblivion, och Todd gav ut för mycket ofärdig information, att när spelet väl släpptes var det katastrof... Kändes inte alls som det spelet vi fått höra om. Denna gången tycks det åtminstone vara mer tyst, och de visar oss inte lika mycket variation. Mycket ska vi få uppleva själva, vilket uppskattas!

Medlem
Skriv svar