Bioware berättar om planerna för SWTOR

Medlem

Jag reggade mitt konto samma helg som den första eller sista betan, dvs rätt sent...så det lär inte bli mycket early access för min del såvidare Bioware inte planerat det här mycket bättre än vad man tror

Angående planerna för spelet så låter de bra och lockande, hoppas dom lyckas släppa expansioner oftare och med mer innehåll än Blizzard lyckats/failat med


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ehehe fick mitt e-mail från SWTOR precis nu "Your Saga Begins" .. aldrig har 1:45 min känns så långt...

Medlem

Aesir är ett svensk norsk spelförening som kommer satsa på star wars hörde jag www.aoc-gaming.se

Medlem

Alltså om man köper spelet nu så är det pre-order. Och då får man early access.. vad är skillnaden? för de som köper det när det inte är pre-order längre dvs dagen det släpps kommer in då. Så varför inte bara säga att den 14 släpps det?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Zakkkke:

Rätt billigt om man ser till kr/timme.

Hahahahaha, rolig du är!

Du använder för svåra ord, uppenbarligen, för jag förstår inte vad ditt argument är.

Menar du att det är billigt att spela det för att man kommer lägga så många timmar på det , eller att du tycker spelet ser billigt ut och det då är dyrt att betala ?

Medlem
Skrivet av voicu:

Väldigt osäker.. men väldigt sugen.. vad säger den lite äldre spelargruppen om det ?

Om jag berättar att ungefär 75% av vårt gilles 55st medlemmar är mellan 30-55 år, så kanske du får en ide vad vi ”gamlisar” tycker om swtor.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Nu är det bara och se hur det går för spelet... att få många kunder i början är mycket lättare än att hålla kvar dem, speciellt med månadskostnader.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Nu är det bara och se hur det går för spelet... att få många kunder i början är mycket lättare än att hålla kvar dem, speciellt med månadskostnader.

Så sant som det är sagt.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Onomonom:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Zakkkke:

Rätt billigt om man ser till kr/timme.

Hahahahaha, rolig du är!

Du använder för svåra ord, uppenbarligen, för jag förstår inte vad ditt argument är.

Menar du att det är billigt att spela det för att man kommer lägga så många timmar på det , eller att du tycker spelet ser billigt ut och det då är dyrt att betala ?

Jag menar att det ju är ganska billigt med en hundring på en månad, om man nu lägger kanske 5-10 timmar på det.
Det finns mycket dyrare nöjen.

Jag tror daskedennis menar något annat men han var inte särskilt klar om varför.

Inaktiv

Förhandsbokade mitt förra månaden på favoritbutiken webhallen, ivägskickat, dock inte fått hem det ännu, kommer förhoppningsvis imorgon, längtar <3


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

inte fått min invite än suck......
the dark force is strong in this one.

Medlem

Snackar vitt och brett om material, kommer att pumpa expansioner så fort antalet spelare minskar.
Blir F2P inom 1-2 år efter release, då spelarna flyr även denna CoD-klon.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Snackar vitt och brett om material, kommer att pumpa expansioner så fort antalet spelare minskar.
Blir F2P inom 1-2 år efter release, då spelarna flyr även denna CoD-klon.

Lol? Hur kan detta vara en CoD-klon är jag väldigt nyfiken på att höra?


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Grumbledock:

Snackar vitt och brett om material, kommer att pumpa expansioner så fort antalet spelare minskar.
Blir F2P inom 1-2 år efter release, då spelarna flyr även denna CoD-klon.

Lol? Hur kan detta vara en CoD-klon är jag väldigt nyfiken på att höra?

Antagligen syftade han på WoW men tänkte på sitt kära CoD så det råkade bli CoD istället för WoW


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av tRevz:

Enligt forumen så nej, går fortfarande inte att aktivera AA innifrån spelet. AF verkar dessutom buggat och på extremt låga nivåer. Sen är det flera som klagar på att spelet verkar mer krävande, på samma inställningar, men det ser inte bättre ut.. och så klart det sämsta, att det fortfarande inte verkar gå att få max quality textures utanför konversationer.

Också roligt hur dom snackar om Illum, hur det ska vara så otroligt. Medans när man läser kommentarer från dom som faktiskt vart där och testat, området är tomt, tråkigt, och inget man vill spendera tid på.

Det kan ju bero på att det inte varit många som betatestat och därmed blir det tomt, det kan du väl räkna ut själv? När det sitter hundratusentals människor och spelar så blir det däremot rätt fullt med liv (och död) på Illium kan jag tänka mig.

Medlem

Har bara spelat en runda på en timme eller två och har några farhågor som jag hoppas får komma på skam:

1. Områdena känns linjära. Korridorspring a la Dragon Age.
2. Områdena känns sterila.
3. Storyn kan eventuellt stjälpa iden om samarbete då den är så bra att man lika gärna kör på själv....

Nåväl, det är bara farhågor, men med den lilla tid jag haft hitills är jag inte i närheten av att vara övertygad om att spelet är kanon.....

Medlem

Jag hoppas att dom gör så att både Sith Warrior och Inquisitor kan få titeln Darth. Fattar inte varför bara Inquisitor får den om nu torhead(SWTORs Wowhead) stämmer. Darth ska helt klart vara en level 50 titel för alla som använder sig av lightsabers.

12
Skriv svar