Bethesda snart klara med monsterpatch till Skyrim

Robot
Bethesda snart klara med monsterpatch till Skyrim

Fixar hackandet i Playstation 3-versionen och en mängd, mängd MÄNGD andra saker. Uppdateringen släpps till alla tre plattformar.

#nyhetstips, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #microsoft, #sony


Medlem
Bethesda snart klara med monsterpatch till Skyrim

Modverktygen släpps samtidigt som patchen nästa vecka.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/01/20/skyrim-mod-tools-c...


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Nice, har en hyfsat viktig quest jag inte kan klara i nuläget, kanske löser sig efter patchen..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Det var en nice patch mot den förra

Medlem

Blir att installera det på nytt nu då Speciellt för CK.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den _riktiga_ nyheten är Creation Kit. (Construction kit?)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Modverktyg! Ska bli spännande att se vad som kommer att dyka upp.

Medlem

Att PS3-versionen blir spelbar är inte så viktigt, men att CK kommer är däremot riktigt najs, så att vi PC-spelare kan få ännu fler och ännu bättre mods!

Moderator | Testpilot
Skrivet av mAwArm:

Att PS3-versionen blir spelbar är inte så viktigt, men att CK kommer är däremot riktigt najs, så att vi PC-spelare kan få ännu fler och ännu bättre mods!

Dock kan ju konsollerna få moddar också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av mAwArm:

Att PS3-versionen blir spelbar är inte så viktigt, men att CK kommer är däremot riktigt najs, så att vi PC-spelare kan få ännu fler och ännu bättre mods!

Dock kan ju konsollerna få moddar också.

Om Sony och Microsoft får bestämma, vilket de får. Och inte tycks vara så glada över vid tillfället. Hoppas dock de kommer fram med en lösning, det vore bra ifall även konsolerna fick ta del av den kakan. (Nej, jag har inget emot multiplatform. Vad jag har emot är lata utvecklare. Och ja, Bethesda är en av de som är lata... tyvärr.)

Det ska bli riktigt härligt att spela "Skyrim" om två år när majoriteten av problemen är fixade


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Så spelet är snart klart?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av bjosarn:

Så spelet är snart klart?

Det verkar så, men säg inte hej förrän bagaren har tvättat händerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av mAwArm:

Att PS3-versionen blir spelbar är inte så viktigt, men att CK kommer är däremot riktigt najs, så att vi PC-spelare kan få ännu fler och ännu bättre mods!

Dock kan ju konsollerna få moddar också.

Om Sony och Microsoft får bestämma, vilket de får. Och inte tycks vara så glada över vid tillfället. Hoppas dock de kommer fram med en lösning, det vore bra ifall även konsolerna fick ta del av den kakan. (Nej, jag har inget emot multiplatform. Vad jag har emot är lata utvecklare. Och ja, Bethesda är en av de som är lata... tyvärr.)

Jag kan med ganska stor säkerhet säga att grisar kommer flyga innan man kan modda Skyrim på konsoller, tyvärr.

PaZ
Medlem

Många av fixarna känns rimliga, men att de har prioriterat fluff som att man ska kunna lägga saker på vapenställningar och bokhyllor känns lite märkligt. Är det jättemånga som skapar egna bibliotek och vapensamlingar istället för att spela?

Medlem

Blir ett köp om nåt år när man får hela det färdiga spelet på en gång för 299kr.

Medlem
Skrivet av PaZ:

Många av fixarna känns rimliga, men att de har prioriterat fluff som att man ska kunna lägga saker på vapenställningar och bokhyllor känns lite märkligt. Är det jättemånga som skapar egna bibliotek och vapensamlingar istället för att spela?

Tror säkert att det är ganska vanligt då det är ett ROLLspel. ^^

Medlem
Skrivet av PaZ:

Många av fixarna känns rimliga, men att de har prioriterat fluff som att man ska kunna lägga saker på vapenställningar och bokhyllor känns lite märkligt. Är det jättemånga som skapar egna bibliotek och vapensamlingar istället för att spela?

Du ska se mitt hus i Solitude. Många sällsynta böcker står uppradade där. Och det bästa med böckerna i TES-serien är att de är roliga att läsa! Testa själv och läs en del ur "the lusty argonian" så kan jag garantera att du kommer att skratta.

Medlem

Äh, nerlagt efter 100h nötning. Bra grejer, men jag är färdig.

Medlem

Någon som vet hur man fixar '' A corned rat '' questet ? Med esbern som varken har någon röst eller är villig att öppna dörren ?

Medlem

Om två tre år kommer detta spel (i sann TES-anda) att vara härligt med tanke på moddar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av danneC:

Någon som vet hur man fixar '' A corned rat '' questet ? Med esbern som varken har någon röst eller är villig att öppna dörren ?

Titta i FZ forumet:
http://www.fz.se/forum/pc/skyrim-esbern-bugg-losning-206499


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hoppas att dom fixat att Barbas (talande hunden) inte knuffas hela tiden. Mycket irriterande bug och det går inte att slå ihjäl kräket heller. Finns en någorlunda fix som en privatperson gjort, men den är inte perfekt

Inte bara jag som är irriterad på hundjäveln
http://www.youtube.com/watch?v=9DaSSK-YHnQ&feature=related


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Trevligt med uppdateringar, helt klart.

1
Skriv svar