Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Robot
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Spöksoldaterna har förenklats, individualiserats och förlorat planeringsansvaret. Kvar blir en actionpackad smygare med stort underhållningsvärde. Tacka co-op för det.

#tom-clancys-ghost-recon-future-soldier


Medlem
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Låter ju inte heldumt men blir inget för mig då jag tröttnat på denna serie sedan länge.

Medlem

Orginalet från -01 plus expansioner är det enda spelet i hela serien som är värt att spela. Sorgligt men sant.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kört igenom det genom "tvivelaktiga källor" och kan sammanfattas rätt bra med "Ett bra spel men inte Ghost Recon". Lite som ett mer taktiskt CoD/BF3 i singleplayer.

Medlem

Behövs det verkligen mer sånt här skräp?
Extremt simpelt och med fokus på multiplayer beskriver ju nästan alla spel nuförtiden.

Medlem

Inte helt oväntat, Ubisoft is well behind their prime.

Får ser hur PC-versionen tar sig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Låter ju inte heldumt men blir inget för mig då jag tröttnat på denna serie sedan länge.

Vad i Ghost Recon serien är det du har tröttnat på? Militär action? För jag antar som det är nämt i recensionen att det inte har mycket med sina förgångare att göra. Kanske värt ett försök endå?

Medlem

Endast testat Ghost Recon: Advanced Warfighter eller vad fan det hette och det var inte för mig. Jag väntar hellre på S.W.A.T 5, det måste ju komma någon gång, eller?

Medlem

Ännu en taktisk och rolig spelserie har blivit fördummad och actionorienterad...

Jag blir så less, har mänskligheten blivit dummare, eller varför måste allting förenklas och fördummas hela tiden?

Medlem

Det blir trångt vid skrivbordet om man ska spela split-screen, så jag räknar det inte som ett minus.

Skrivet av Jozo:

Ännu en taktisk och rolig spelserie har blivit fördummad och actionorienterad...

Jag blir så less, har mänskligheten blivit dummare, eller varför måste allting förenklas och fördummas hela tiden?

Det är de som har pengarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fråga: Finns Terrorist hunt med?
Eller vänta lite... Fanns det med i tidigare ghost recons, eller bara i rainbow six spelen? Diggar det som tusan i Vegas 2.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Skrivet av Zebulone:

Fråga: Finns Terrorist hunt med?
Eller vänta lite... Fanns det med i tidigare ghost recons, eller bara i rainbow six spelen? Diggar det som tusan i Vegas 2.

Då skulle du lirat det i dom gamla spelen, innan vegas smörjan och advanced warfighter. Till dom spelen var ju faktiskt AI'n bra med. Dom är ju helt mongo i Vegas.

Medlem

Körde igenom första Ghost Recon igen i vintras, och grafiken var föråldrad, även med high-resolution-packs, enbseries osv. Jag minns att det såg bra ut när det kom, men nu är det bra svårt att se skönheten i det.

Dock hade gameplayet åldrats betydligt bättre. Det var en slags skärpa och precision i kontrollerna som jag inte upplevt i spel på länge. Gameplayet var precis så avancerat som det behövde vara. Inget fanns där som inte behövdes. Inte en massa perks och skills som man inte använde, ingen covermekanik som inte behövdes. Allt som behövdes fanns med, inget mer.

Tror inte att jag kommer att ens testa detta spel, då jag vet att det inte är något för mig.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Zebulone:

Fråga: Finns Terrorist hunt med?
Eller vänta lite... Fanns det med i tidigare ghost recons, eller bara i rainbow six spelen? Diggar det som tusan i Vegas 2.

Då skulle du lirat det i dom gamla spelen, innan vegas smörjan och advanced warfighter. Till dom spelen var ju faktiskt AI'n bra med. Dom är ju helt mongo i Vegas.

Spelade rogue spear en himla massa år sedan, men jag kommer inte ihåg så mycket av det.

Njae, spelar mig ingen större roll om AI är puckad. Det är fortfarande kul. Men en smart AI är ännu roligare.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Unlocks, modifiera vapen, scriptat, covershooter, lägre svårighetsgrad...
Det låter tyvärr som om de gått åt cod-hållet.
Nåväl, det lär sälja bra, men jag kommer inte att kasta mig över det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Stackars Tom Clancy


signatur

Nämen!

Medlem

"Ghost Recon: Future Soldier är inte vad Ghost Recon varit, och framför allt inte Windows-versionerna. Det är en covershooter med högt, metodiskt tempo och lägre svårighetgrad. Borta är snåla energimätare och manövrering av soldaterna i gruppen. Liv återställls automatiskt "

*Konstaterar att hela industrin är på väg åt det hållet*

*Stoppar 20 kr i sparbössan till Arma3*

*Loggar ut*

Medlem
Skrivet av Struggle:

Stackars Tom Clancy

lol


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad är ordet, är man tvungen att vara fyra för att spela coop, eller kan man spela t.ex två pers?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Struggle:

Stackars Tom Clancy

lol

mailade faktiskt Tom Clancy och frågade varför han sålde red storm och han svarade något i stil med att ville ha in pengarna

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Vad är ordet, är man tvungen att vara fyra för att spela coop, eller kan man spela t.ex två pers?

Visst skulle det vara märkligt om man är tvungen att vara fyra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Orginalet från -01 plus expansioner är det enda spelet i hela serien som är värt att spela. Sorgligt men sant.

Du borde verkligen testa detta


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Det verkar som att man kan vara flera personer i coop. Det står till exempel i infon "Play with up to 3 friends in cooperative mode". Samt att det på Gamestop står 2-4 players.

Men t.ex Assassins Creed Brotherhood tvingar ju minst 4 spelare eller vad det är, vilket förstörde allt för mig..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Nej tack! Såg fram emot detta förra året Men Arma 3 blir det istället. Bedrövlig utveckling.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

De som köper sånt här är samma personer som lyssnar på popmusiken som basuneras ut i radio och görs "trendig" i två veckor innan den är "ute".

Det "konstnärliga" uttrycket illustrerar, likt en snapshot, de mentala processerna hos "skaparna". Konsumtionskulturen förmedlar inget annat än motivet att aktören vill ackumulera stålar. En simpel drivkraft som döljs i ett moln av artificiell begärlighet.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Skrivet av r3lev4nt:

Vad är ordet, är man tvungen att vara fyra för att spela coop, eller kan man spela t.ex två pers?

Man kan vara en, två, tre eller fyra mänskliga spelare men man är alltid fyra i laget. Räcker inte antalet mänskliga spelare fylls skorna av en AI istället.

Medlem
Skrivet av Floffe:

De som köper sånt här är samma personer som lyssnar på popmusiken som basuneras ut i radio och görs "trendig" i två veckor innan den är "ute".

Det "konstnärliga" uttrycket illustrerar, likt en snapshot, de mentala processerna hos "skaparna". Konsumtionskulturen förmedlar inget annat än motivet att aktören vill ackumulera stålar. En simpel drivkraft som döljs i ett moln av artificiell begärlighet.

Radio... usch


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Det här är ju inte vad Ghost Recon är, jag är besviken men inte förvånad.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Om man lägger åt sidan att moderna skjutare inte är något nytt och att det inte är samma som förra Ghost Recon så verkar det vara ett bra spel helt klart. Men grejen med smygaspel är att det MÅSTE vara riktigt, riktigt besvärligt att ta sig fram i genom att sätta hårt mot hårt. Annars finns det ingen anledning till att smyga utom för att kanske ta någon trofé som kräver att man är oupptäckt eller nåt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar