Men of War-skaparnas nästa – pc-exklusiva Nuclear Union

Robot
Men of War-skaparnas nästa – pc-exklusiva Nuclear Union

Postapokalyptiska rollspelsäventyret Nuclear Union visas upp på engelskspråkig trailer – inte missa!

#men-of-war, #best-way, #nuclear-union


Medlem
Men of War-skaparnas nästa – pc-exklusiva Nuclear Union

Känns lite som ett fallout fast sett från den "andra" sidan. Kan bli ballt.

Medlem

Skrev inte FZ om det här samt postade samma trailer för någon månad sen?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av tirim4:

Känns lite som ett fallout fast sett från den "andra" sidan. Kan bli ballt.

Korsning mellan Fallout3+ spelstil och Metro2033 kanske?

Skrivet av Javas:

Skrev inte FZ om det här samt postade samma trailer för någon månad sen?

Dubbelkollade. Jo, det gjorde vi, och det var jag själv som skrev texten – ibland är minnet kort.

Nyheten är slightly uppdaterad, tack för påminnelsen!

Trailern är mer eller mindre identisk, men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs.

Medlem

Läste "Nuclear Onion"... kan påstå att jag blev ganska besviken på va det egentligen stod

Medlem

Stalker 2 blir det inget av, och Survarium är ett f2p-MMO och det känns ju inte så hett. Så det här tycker jag allt verkar intressant!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Ryssar vet hur man gör spel, dessutom pc-specifika spel, den ända nackdelen som ofta kommer med östeuropeiska spel är att det är buggiga.

Men of War var otroligt imponerande dock, med en av de mest avancerade ballistics/fyisk-motorerna i vår tid, detta lär säkerligen bli riktigt ballt.

Medlem
Skrivet av Shlamt:
Skrivet av tirim4:

Känns lite som ett fallout fast sett från den "andra" sidan. Kan bli ballt.

Korsning mellan Fallout3+ spelstil och Metro2033 kanske?

Om det blir en lika detaljrik och härlig värld blir det win.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Trailern är mer eller mindre identisk, men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs.

Vet inte med er andra men talet jag hörde var ryska ^^


signatur

Rwa?

Medlem

Hahah, diggar namnet! Nuclear Union!

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Sebastian Lind:

Trailern är mer eller mindre identisk, men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs.

Vet inte med er andra men talet jag hörde var ryska ^^

" men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs. :)"

Alltså engelsk text för de som inte förstår ryskt talande.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Sebastian Lind:

Trailern är mer eller mindre identisk, men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs.

Vet inte med er andra men talet jag hörde var ryska ^^

Andra gången jag ser dig missuppfatta saker helt och hållet, senast var det med 3ds xl. Ett tips är att tänka innan du skriver för du framstår som en idiot

Medlem
Skrivet av Xixor:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Sebastian Lind:

Trailern är mer eller mindre identisk, men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs.

Vet inte med er andra men talet jag hörde var ryska ^^

" men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs. :)"

Alltså engelsk text för de som inte förstår ryskt talande.

Hade vad det nu heter "start, stop, höja/sänka ljud saken" uppe ^^ så texten doldes


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Sebastian Lind:

Trailern är mer eller mindre identisk, men skillnaden är att den nu lokaliserats med engelsk text, så icke rysk-språkiga förstår vad som sägs.

Vet inte med er andra men talet jag hörde var ryska ^^

Andra gången jag ser dig missuppfatta saker helt och hållet, senast var det med 3ds xl. Ett tips är att tänka innan du skriver för du framstår som en idiot

Helt ärligt talat bryr jag mig inte så mkt av vad folk på internet tycker jag framstår som. Och om jag inte fattar något säger jag hellre det, en att bara sitta tyst och lossas som ingenting.


signatur

Rwa?

Medlem

Grym trailer, ser helt klart fram emot detta. Men of War fick ju bra betyg när det släpptes, så förhoppningsvis kommer även denna titel att hålla hög standard!

Ser ut att bli hur bra som helst ju!

Medlem

Ser mysigt ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

AW8
Medlem

Ganska intetsägande än så länge, men stämningen ser bra ut!

Ska bli intressant att få se lite gameplay i framtiden.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ser lovande ut hoppas 1C fixar så man kan ha så dem snackar ryska så som dem gjorde i Metro 2033 nu var det inte 1C som gjorde Metro 2033. Men tänk er vandra runt där i helt ödelagt ensam så som i fallout typ. Men hoppas man kan ställa in så de pratar ryska med engelsk undertext.

Inaktiv

ryssar är bra på spelkänsla.

Medlem

"så får du för allt i världen inte missa den engelskspråkiga trailern nedan"

Lät sannerligen inte som trailern var engelskspråkig utan snarare rysk, men jag kan ju ha fel.

Skrivet av Paladia:

"så får du för allt i världen inte missa den engelskspråkiga trailern nedan"

Lät sannerligen inte som trailern var engelskspråkig utan snarare rysk, men jag kan ju ha fel.

"Tror" han syftade på texten...

Medlem

Kan tillägga körde Cryostasis som 1C gjorde helvete vilken känsla det är i spelet där gäller det iallafall överlevnad o vara försiktigt samt sparsam med vapnen. Ibland kan du känna adrenalinet IRL när du kommer i när kamper o måste springa ifrån du känner spänningarna i kroppen av rädsla. Spelade det både när det var mörkt o ljust ute ändå skit läskigt om du sätter dig in i spelet.

Körde även Men of War jäkligt kul strategi spel från dem med :).
Så jag tror dem lyckas med Nuclear Union med ser faktist fram emot detta o ska bli givet köp om man ser fler trailers. Tror detta kommer piska Fallout men just nu är STALKER serien oslagbart iallafall av de spelen jag har testat. Älskar Stalker med att vandra där ute i zonen hör massa mutanter.

Ibland hör du hur en flock hundar närmar dig o du vandrar där försiktigt härlig känsla att få utforska hela Chernobyl samt Pripyat. Nej men lycka till 1C med Nuclear Union ska följa detta.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Paladia:

"så får du för allt i världen inte missa den engelskspråkiga trailern nedan"

Lät sannerligen inte som trailern var engelskspråkig utan snarare rysk, men jag kan ju ha fel.

"Tror" han syftade på texten...

Då bör han rätta sin text i sådant fall. Då trailern inte är engelskspråkig utan har engelsk textning.

1
Skriv svar