Project Eternity – Obsidan satsar på gamla skolans rollspel

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Gillade Obsidian eller *Host* "Black Isle", tyvärr började de göra skitspel då Obsidian startades. Alla kreativa gick väl någon annanstans.

Vilka skitspel syftar du på?

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av schmuttah:

Gillade Obsidian eller *Host* "Black Isle", tyvärr började de göra skitspel då Obsidian startades. Alla kreativa gick väl någon annanstans.

Vilka skitspel syftar du på?

NWN2
Fallout New Vegas
Dungeon Siege 3

Alla dessa var ena riktiga besvikelser och New Vegas var en buggfest som aldrig borde sett dagens ljus.

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av schmuttah:

Gillade Obsidian eller *Host* "Black Isle", tyvärr började de göra skitspel då Obsidian startades. Alla kreativa gick väl någon annanstans.

Vilka skitspel syftar du på?

NWN2
Fallout New Vegas
Dungeon Siege 3

Alla dessa var ena riktiga besvikelser och New Vegas var en buggfest som aldrig borde sett dagens ljus.

DS3 var rätt kass men inte NWN2 eller FO-NV, men smaken är som baken antar jag

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av schmuttah:

Gillade Obsidian eller *Host* "Black Isle", tyvärr började de göra skitspel då Obsidian startades. Alla kreativa gick väl någon annanstans.

Vilka skitspel syftar du på?

NWN2
Fallout New Vegas
Dungeon Siege 3

Alla dessa var ena riktiga besvikelser och New Vegas var en buggfest som aldrig borde sett dagens ljus.

DS3 var rätt kass men inte NWN2 eller FO-NV, men smaken är som baken antar jag

Ja FO:NV var ett riktigt bra spel men ack så buggigt. Jag har aldrig lyckats klara av det spelet pga att savefilerna korruptar efter ett tag vilket får spelet att krasha när som helst. Blir så förbannad att de inte har lyckats lösa det problemet i motorn som även driver Oblivion och FO3, även de har samma problem.

Skriv svar