Du har kanske tillgång till Heart of the Swarm-betan

Robot
Du har kanske tillgång till Heart of the Swarm-betan

Flera användare skriver att de utan sin kännedom fått tillgång till Starcraft II: Heart of the Swarm-betan. Kanske du också.

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Inaktiv
Du har kanske tillgång till Heart of the Swarm-betan

XDWE4X-NTNN-XCFW8R-MRNY-F864F6

Varsågod jag använde den aldrig ^

Medlem

Japp jag hade tillgång såg jag nu när jag loggade in Tack för tipset! Har inte varit inne på mitt Battle.net-konto sen mitten på förra året när jag körde Diablo 3.

Medlem

Haha, jag hade den visst. Nu kan man ju undra hur länge jag har haft den utan att veta om det..

Medlem

hade tydligen med det. men sc2 är inget för mig hej"

Medlem

Hmm, jag hade också en!

Tackar för tipset.

Medlem

Oj! Ja, det hade jag visst... Tack för tipset!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Samma här, loggade in nu för att kolla och hade den liggandes, hur länge är frågan :/

Medlem

Har inte loggat in på ett bra tag och nu när jag väl gjorde hade Blizzard blockat mitt konto för någon anledning. Fixade iordning det lite snabbt och märker nu att, som många andra, att jag hade tillgång till Betan.

Schysst påminnelse.

Medlem

jaaaaa! jaq har det! klart igentligen jag borde ha trogen wo nörd som jag e

Medlem

7JFGWK-XHKV-XN6RBK-M482-DP9BF7

Först till kvarn, har för mig att den inte är använd.

Medlem

Hah jag det visst oxå


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Jag hade också, se på fan! Fast de verkar ha varit rätt givmilda med beta-keys, eftersom alla verkar ha fått?

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Jag hade också, se på fan! Fast de verkar ha varit rätt givmilda med beta-keys, eftersom alla verkar ha fått?

Jo, men jag kollade även in BNet-nyheten gällande beta-datumet och i diskussionstråden på BNet var det många som inte hade tillgång. Jag drar iväg en förfrågan till en glad PR-herre på Blizzard så får vi se hur det ligger till.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

loggade in på battle net, laddade ner och nu när jag logga in ingame får jag meddelande om att jag troligen inte har rätt klient? finns det en us och en eu?

edit: jag är inte ensam, och den enda klienten jag kan ladda ner är US (är inne på mitt EU konto, det enda jag har haft och ser även mitt vanliga WoW EU och SC2 EU konto.

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/6580668195

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/5300219985

Medlem

Måste bara fråga vart man får själva Key-en. Kan ladda ned spelet men mitt account är inte giltigt, betyder detta att jag inte fått betan men ändå kan ladda ner spelet?

Medlem

Hmmm, mystiskt det här? Gäller det för alla er som "plötsligt" fått tillgång till betan?

EDIT: Kan det vara så att man måste ha en nyckel, men att de går att ladda ner om man skulle få för sig att förboka?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Installerade och startade fick meddelande i spelet om något med inte en giltig licens. Vad är detta? jag har vanliga sc2 måste jag installera det med för att kunna lira betan utan att få såna här skumma grejer?

Medlem

Verkar vara en bugg att man har det fastän man inte ska ha det..

After discussing this with the teams currently looking into the issue, we have determined that further investigation is required which may extend into the weekend. We will continue to work diligently to address this issue as soon as possible; however, it may not be able to be resolved until early next week. We sincerely apologize for any inconvenience and thank you all for your continued patience.

så nåt är galet iaf....

Medlem

Det är ju lite intressant för när jag startade spelet och skulle klicka förbi de två "kontrakten" i början så kollade jag lite snabbt igenom toppen på det andra och jag minns att det stod "according to blizzard you're a tester" eller något i den stilen.

Medlem

Jag hade en! Men det var någon bugg som gjorde att jag inte kunde logga in

Medlem

Hm, hade när man väl logga in, inte spelat SC2 sedan 1 år tillbaka

Medlem

Jag har faktiskt fått tillgång till betan

Medlem

Jag har förbeställt det relativt nyligen och även jag kunde finna Heart of the Swarm betan på bnet

Medlem

Jag kunde ladda ned den amerikanska betan, men tydligen inte köra den då den inte överrensstämmer med den europeiska patchen som mitt konto är bundet till.
Någon som sett om det finns en Europeisk beta att ladda ner någonstans?

"The currently selected region may not yet be updated to the latest version of StarCraft II, and you will have to wait until maintenance on this region is complete"... etc.. -_-

Medlem

Jag hade visst också den, ska allt ta och testa!

EDIT: Men fan, det är inte för våran region

Medlem

Har haft betan några månader men inte testat än.....

Ska se om jag får samma fel som ni andra nu, reporting.

Medlem

tack för tipset

bläää gick inte ju

Medlem

Det funkar låvar!!! av,inkivera bara ditt (anti v program) så ska det gå att installera hots. HA inga progr på när du intallerar!

12
Skriv svar