Bastion-skaparna är tillbaka med spelet Transistor

Robot
Bastion-skaparna är tillbaka med spelet Transistor

Supergiant Games har inte legat på latsidan efter upphaussade Bastion.

#bastion, #supergiant-games, #transistor


Medlem
Bastion-skaparna är tillbaka med spelet Transistor

Där är något knasigt med trailern, den är bara 41 sekunder lång för mig.
Men det verkar nice, ser mycket framemot det!

Medlem

Trevlig nyhet, älskade bastion på grund av storyn och hur den berättades. Ska hålla ett öga på det här.

Skribent
Skrivet av DarkZide8:

Där är något knasigt med trailern, den är bara 41 sekunder lång för mig.
Men det verkar nice, ser mycket framemot det!

Har INGEN aning vad som hänt. Den uppladdade videon har fullängd, måste blivit knas. Hoppas det rättar till sig, då jag gjorde om den delen av nyheten.

Länk till hela: http://www.fz.se/filmer/20130319/transistor-reveal-trailer/


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Trevligt! Bastion var riktigt bra.

Medlem

Namn på låten?

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tack Boomer, blev galen på att den bara va 41 sekunder lång hur jag än gjorde ;). Blev helt såld på låten dessutom.. någon som vet någon om artist etc?

Medlem
Skrivet av sanktas:

Namn på låten?

"Song: "We All Become", from the Transistor Original Soundtrack.
Written by Darren Korb, vocals by Ashley Barrett"

Samma personer som gjorde Bastion soundtracket alltså, mycket lovande!

Medlem
Skrivet av sanktas:

Namn på låten?

Från Boomers länk:
"Song: "We All Become", from the Transistor Original Soundtrack.
Written by Darren Korb, vocals by Ashley Barrett"

Medlem

found it ;P

Song: "We All Become", from the Transistor Original Soundtrack.
Written by Darren Korb, vocals by Ashley Barrett

Medlem

Hörde att det var We All Become

Medlem
Skrivet av purjo:

Hörde att det var We All Become

Dålig timing, alla postade samma minut=/

Medlem
Skrivet av Erefus:
Skrivet av purjo:

Hörde att det var We All Become

Dålig timing, alla postade samma minut=/

Det var alldeles för roligt för att inte uppmärksamma

k3m
Medlem

Såg så där galet småmysigt ut

Medlem

inte för jag är den som kräver bästa grafiken utan känslan är viktig i spel för mig, men jag tyckte verkligen inte om den grafiken in det spelet :/

Sen illa nog slå mig inte har ej spelat bastion illa nog

Medlem

Att Darren Korb står för soundtracket räckte för att jag skulle bli intresserad.
Han gjorde det jävligt rätt i Bastion!

Medlem
Skrivet av FuzioN:

inte för jag är den som kräver bästa grafiken utan känslan är viktig i spel för mig, men jag tyckte verkligen inte om den grafiken in det spelet :/

Sen illa nog slå mig inte har ej spelat bastion illa nog

Jo jag är likadan, skillnaden är att jag tyckte grafiken va helt okej och jag har spelat Bastion Det är ju en humble sale på Bastion just nu där du kan köpa det för 1$ om du så önskar. Bastion är ett riktigt bra spel, rekommenderar det starkt!

Medlem
Skrivet av fork_:

Att Darren Korb står för soundtracket räckte för att jag skulle bli intresserad.
Han gjorde det jävligt rätt i Bastion!

instämmer till 110%, allt blev bara rätt i Bastion!

Medlem
Skrivet av orkamera:
Skrivet av FuzioN:

inte för jag är den som kräver bästa grafiken utan känslan är viktig i spel för mig, men jag tyckte verkligen inte om den grafiken in det spelet :/

Sen illa nog slå mig inte har ej spelat bastion illa nog

Jo jag är likadan, skillnaden är att jag tyckte grafiken va helt okej och jag har spelat Bastion Det är ju en humble sale på Bastion just nu där du kan köpa det för 1$ om du så önskar. Bastion är ett riktigt bra spel, rekommenderar det starkt!

Done and done

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av orkamera:
Skrivet av FuzioN:

inte för jag är den som kräver bästa grafiken utan känslan är viktig i spel för mig, men jag tyckte verkligen inte om den grafiken in det spelet :/

Sen illa nog slå mig inte har ej spelat bastion illa nog

Jo jag är likadan, skillnaden är att jag tyckte grafiken va helt okej och jag har spelat Bastion Det är ju en humble sale på Bastion just nu där du kan köpa det för 1$ om du så önskar. Bastion är ett riktigt bra spel, rekommenderar det starkt!

Done and done

Hoppas du kommer att gilla det som majoriteten av oss andra har gjort

Medlem
Skrivet av orkamera:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av orkamera:
Skrivet av FuzioN:

inte för jag är den som kräver bästa grafiken utan känslan är viktig i spel för mig, men jag tyckte verkligen inte om den grafiken in det spelet :/

Sen illa nog slå mig inte har ej spelat bastion illa nog

Jo jag är likadan, skillnaden är att jag tyckte grafiken va helt okej och jag har spelat Bastion Det är ju en humble sale på Bastion just nu där du kan köpa det för 1$ om du så önskar. Bastion är ett riktigt bra spel, rekommenderar det starkt!

Done and done

Hoppas du kommer att gilla det som majoriteten av oss andra har gjort

Tog mig nu en dag att spela igenom det hehe det vart riktigt roligt! varit ledig så haft tiden hehe riktigt bra spel faktist! för dom pengarna med!

lite udda spel inte generen, utan i story jävligt bra story fast endå inte ja du förstå nog vad jag menar här när du spelat det skitbra spel helt enkelt!

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av orkamera:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av orkamera:
Skrivet av FuzioN:

inte för jag är den som kräver bästa grafiken utan känslan är viktig i spel för mig, men jag tyckte verkligen inte om den grafiken in det spelet :/

Sen illa nog slå mig inte har ej spelat bastion illa nog

Jo jag är likadan, skillnaden är att jag tyckte grafiken va helt okej och jag har spelat Bastion Det är ju en humble sale på Bastion just nu där du kan köpa det för 1$ om du så önskar. Bastion är ett riktigt bra spel, rekommenderar det starkt!

Done and done

Hoppas du kommer att gilla det som majoriteten av oss andra har gjort

Tog mig nu en dag att spela igenom det hehe det vart riktigt roligt! varit ledig så haft tiden hehe riktigt bra spel faktist! för dom pengarna med!

lite udda spel inte generen, utan i story jävligt bra story fast endå inte ja du förstå nog vad jag menar här när du spelat det skitbra spel helt enkelt!

Jajamän, vet precis vad du menar!

1
Skriv svar