Multiplayer i Diablo III – så ser det ut

Robot
Multiplayer i Diablo III – så ser det ut
Inaktiv
Multiplayer i Diablo III – så ser det ut

Var ju faktiskt ett helt okej upplägg.

Medlem

Väntar med mitt diablo 3 spelande till ps4 tror det blir ännu bättre där än på pc

Medlem

Sjuka soundtracks till videon iaf, inte som det gav en mer sug på att köpa D3 och det även till DumbedDowned-Consoles.

Medlem

Gillade Diablo3, så detta kommer nog bli sweet

Medlem

Holy sh*t det var en färgkavalkad som får regnbågen att verka svartvit

Var de tvungna att göra UI:n så himla färggrann?!

Medlem

Önskar att jag aldrig köpt spelet för PC och skaffade denna version istället. Ett Diablo 3 balanserat för att köras utan AH tror jag skulle kännas som ett mycket bättre spel.
Aja har spelat mig less på PC versionen så jag kommer inte skaffa detta förens möjligtvis när det hamnat i rea-backen för runt 100-lappen.

phi
Medlem

Det är ju lite ironiskt att Diablo 3 ser ut att bli ett betydligt bättre spel på konsol än på PC.

Medlem

gillade hur barbaren missade alla sina leaps typ så går det när man använder kontrollen i guess =DDD

iaf blir nog om jag ska vara helt ärlig mycket bättre än pc varianten pga inget ah.

phi
Medlem
Skrivet av papaz1:

Holy sh*t det var en färgkavalkad som får regnbågen att verka svartvit

Var de tvungna att göra UI:n så himla färggrann?!

Va? På vilket sätt skulle det vara färggrant än på PC?

Enda som skiljer är väl att ens karaktär har en färgindikator för att veta vilken spelare det är men annars är det ju till och med mindre och mer avskalat än på PC.

Medlem

Hade varit kul om vi som redan äger produkten kunnat få en digital kopia gratis eller en symbolisk peng.

Medlem

Då kan man ju undra ifall man kan spela PC versionen med en 360 kontroll.

Medlem

Gillar skarpt striden mot Belial till konsoll.

Medlem

Och sedan öppnade alla 4 sina inventory's och stash samtidigt.... O_o

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

Då kan man ju undra ifall man kan spela PC versionen med en 360 kontroll.

klart du kan. usb?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Önskar att jag aldrig köpt spelet för PC och skaffade denna version istället. Ett Diablo 3 balanserat för att köras utan AH tror jag skulle kännas som ett mycket bättre spel.
Aja har spelat mig less på PC versionen så jag kommer inte skaffa detta förens möjligtvis när det hamnat i rea-backen för runt 100-lappen.

Jag hoppas på någon typ av special server/ladders till PC sen när expansionen kommer, som inte tillåter AH. Tycker AH förstörde rejält. "Kul" att hitta nice gear o sen gå på AH och se att man kan få något dubbelt så bra i princip gratis. Suget att farma gear försvinner lite då.

Medlem

VARFÖR väntade jag inte på det här O_O. Det ser MYCKET roligare ut T_T!!!

Den känslan jag fick av denna trailer det önska jag att jag fortfarande hade på PC!

Medlem

Inväntar PS4 versionen för det där såg ju riktigt grymt ut

Medlem
Skrivet av Dryn:
Skrivet av Lasrod:

Önskar att jag aldrig köpt spelet för PC och skaffade denna version istället. Ett Diablo 3 balanserat för att köras utan AH tror jag skulle kännas som ett mycket bättre spel.
Aja har spelat mig less på PC versionen så jag kommer inte skaffa detta förens möjligtvis när det hamnat i rea-backen för runt 100-lappen.

Jag hoppas på någon typ av special server/ladders till PC sen när expansionen kommer, som inte tillåter AH. Tycker AH förstörde rejält. "Kul" att hitta nice gear o sen gå på AH och se att man kan få något dubbelt så bra i princip gratis. Suget att farma gear försvinner lite då.

Ingen AH och vettig droprate, skulle kunna tänka mig att börja spela D3 igen om det var möjligt!

Inaktiv

Ja detta var ju inte så illa?? Fyra spelare på samma spel var ju smart faktiskt.

Medlem

D3 till PC var en besvikelse. men om man kan spela 4st på samma konsoll kan det leda till trevliga kvällar med polare där man kan sitta i samma soffa, nöta och dricka bärs! hoppas dem slopar RMAH bara...

Medlem
Skrivet av t4bb4rn:

D3 till PC var en besvikelse. men om man kan spela 4st på samma konsoll kan det leda till trevliga kvällar med polare där man kan sitta i samma soffa, nöta och dricka bärs! hoppas dem slopar RMAH bara...

Blizzard har erkännt att RMAH var en flopp så jag tror du kan vara lugn

Medlem

Uppdatera PC versionen till detta så kommer jag tillbaka!

Om inte: GO TO HELL!

Medlem

Aha det var därför som D3 var uppygt mera "enkelt" än D1/D2.
dom hade redan då baktanke om att det skulle komma till konsoll.
och för att spel skall funka till konsoll så måste man göra menyer, system, upplägg, antl funktioner så enkelt det går för det skall passa en begränsad knapp antal samnt frånvaron av mus.

synd, men nu vet jag iallafall varför D3 blev som det blev.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

En sak som slog mig. Ifall en får fullt inventory och vill till stan och sälja och de andra tre inte vill, jobbig situation.

Eller har de löst det på något sätt?

Medlem

Ser faktiskt kul ut, verkar bli ett bra soffspel man kan lira med polarna


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Ser faktiskt riktigt bra ut!

Även om jag klarat inf Diablo med min wiz så skulle detta absolut kunna bli ett alternativ. Även om jag aldrig någonsin skulle köpa varken PS4 eller xbone

Medlem

Diablo III e det enda fullprisspelet jag köpte förra året o jag ångrar det....skulle aldrig köpt det....vill ha en AH fri version.

Problemet för mig var att det bästa var att använda AH hela tiden för sakerna där var så JÄÄVLA bra jämfört med allt jag hittade. Smeden gjorde nåra hyfsade grejer men kunde inte jämföras med AH på långa vägar. Så det slutade med att man gick in på AH hela tiden o kollade på allt jag behövde. Förstörde spelet då jag vill "klara mig själv" som i Diablo II o Torchligth.

1
Skriv svar