Se om gratis är gott i Warframe

Medlem
Se om gratis är gott i Warframe

Ja det är ju en häftig film i alla fall

Säger inget om spelet dock


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Spelet är väldigt bra på PC. En stor anledning till att jag tycker det är den stora rörelsefriheten och jag undrar om inte den går förlorad något med en handkontroll. Med undantag för det tror jag att det kan vara lika bra på konsoll.

Medlem

Känns lite som MMO-grindet fast utan MMO.. no thanks

Inaktiv
Medlem

looks friggin kewl

Medlem

Det här så lite smått intressant ut, faktiskt så intressant att jag bestämde mig för att ladda ner spelet (till pc) och se om gratis är gott, eller om det är p2w som gäller.

Medlem

Skitkul spel med polare!

Avstängd

Vad jag har sett så verkar det ge extrema fördelar att betala riktiga pengar i spelet, men har ju inte hunnit komma så långt så de vapnen och den utrustningen som verkar kosta riktiga pengar kanske går att få tag på endå längre fram.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Spelet är väldigt bra på PC. En stor anledning till att jag tycker det är den stora rörelsefriheten och jag undrar om inte den går förlorad något med en handkontroll. Med undantag för det tror jag att det kan vara lika bra på konsoll.

Finns redan stöd för handkontroll på PC och det fungerar utmärkt. Finns få saker som är lika avslappnande att sätta sig ned och chilla till som lite warframe

1
Skriv svar