Avstängd
Ner med hatet!

Har dom senaste månaderna sett ett starkt hat riktas åt både höger och vänster inom spelvärlden, Men även E-sport världen, CS:GO för att vara mer precis, Folk satsar skins värda flera hundra och ibland även tusental kronor, för att sen rikta ett enormt hat emot dom spelare som gör något dom älskar, och kanske råkar göra ett misstag som kostar dom hela kartan

Jag kan förstå att folk kan bli förbannade när man tar en risk och förlorar, men hur ger det er rätten att hota, kränga och smuts kasta dessa olika lag? det var ingen som tvingade er till att satsa något, det var eget egna val att gå emot strömmen, satsa på underdog laget för att tjäna skins värda lite mer, Men det ger ändå inte er rätt till att bete er som ett pack idioter!

Tänk lite innan ni agerar, Hade inte varit så skoj för er om en 10 000 personer skrev att du sög och att du kunde ta livet av dig för att du förlorade en match

En hyllning till spel

Medlem

Man har ju definitivt märkt av att folk har fått dålig attityd sen CSGO blev populärt. Håller mig så långt borta som möjligt från dess community.

Medlem

tja det är väl inte bara cs fel att comminyt är vad dom är snarare, att fler fick bra internet lina och tillgång till datorer.

pc med hyffsad kräm när det kom var en rätt så dyr dator under mitten av 90talet och medelåldern låg runt 20 ca mötte sällan spelare under 20, idag är spelarna yngre vilket kan förklara en viss omognad.

Sen tycker jag personligen att det var bättre när vem som helst kunde starta upp en server.

Man som spelare kunde välja dom servrar som hade bäst admin. och fanns mycket bra servrar.

Sen är det väl allmän census att man ska vara tyst när folk beter sig illa i tron att dom kommer sluta bete sig dumt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd
Skrivet av Rakoon:

Man har ju definitivt märkt av att folk har fått dålig attityd sen CSGO blev populärt. Håller mig så långt borta som möjligt från dess community.

Precis, börjat spela CS:GO för en 2 veckor sedan, blanda mig in i betting för ca 1 vecka sedan, för att prova på, det är löjligt hur arga folk blir för att t.ex NiP gör ett misstag på en karta och förlorar matchen. OBS att jag aldrig bettat för höga summor men jag har alltid följt E-Sport med en djup passion, Varit på E-sport SM flera gånger, sett de mesta och aldrig har jag upplevt så mycket hat, kränkningar eller vålds utbrott som inom CSGO betting....Det är både läskigt och väldigt idiotiskt hur folk inte kan tänka längre än näsan

Medlem

folk som bettar är ju ett släkte för sig, kolla bara hur vissa beter sig på travet o liknande när det inte går deras väg


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Flakmonkey

Det blir ju allt mer som en "vanlig" sport och med det kommer också idioter. Tyvärr nog något man får leva med om målet är att det ska bli som fotboll eller någon annan sport, speciellt om de blandar in betting å sådant. Vet ju bara hur folk är när man går på en fotbollsmatch och någon missar en passning eller om de sitter hemma framför TV:n och tittar. Eller om man läser kommentarer på diverse forum och nyhetssajter...

Medlem

Välkommen till internet, och förövrigt världen också.
Finns dickheads överallt, bara och ignorera/attackera eller dra ut strömmen till datorn =P

Medlem

Smite....
Det spelet verkar dra till sig idioter som inget annat.
De spelar public unranked och börjar gnälla direkt någon visar sig inte ha full koll på all meta och allmän taktik.

Människor är INTE awesome.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Välkommen till internet, och förövrigt världen också.
Finns dickheads överallt, bara och ignorera/attackera eller dra ut strömmen till datorn =P

Däri ligger problemet, ignorera funkar inte, Bättre att flera engarerar sig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:

Man har ju definitivt märkt av att folk har fått dålig attityd sen CSGO blev populärt. Håller mig så långt borta som möjligt från dess community.

Så du skyller alltså på Cs: Go för att attityden är åt skogen idag? Snacka om att tala i nattmössan.

Dålig attityd i spel har funnits långt tillbaka.

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av vuze2143:

Välkommen till internet, och förövrigt världen också.
Finns dickheads överallt, bara och ignorera/attackera eller dra ut strömmen till datorn =P

Däri ligger problemet, ignorera funkar inte, Bättre att flera engarerar sig

Ignorans = Win win.
Titta på hela Sveriges sattning till att engagera sig mot SD. Blir ju tvärt emot fan, nu har dom ju vuxit istället -.-"

Jag tror mer på Act fucking normal, så dör ideologierna, dåliga attityderna och trollen ut istället =D

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Rakoon:

Man har ju definitivt märkt av att folk har fått dålig attityd sen CSGO blev populärt. Håller mig så långt borta som möjligt från dess community.

Så du skyller alltså på Cs: Go för att attityden är åt skogen idag? Snacka om att tala i nattmössan.

Dålig attityd i spel har funnits långt tillbaka.

Snacka om att tolka min kommentar från en magisk hatt. Snackade enbart som CSGO communityt.

Inaktiv

Kanske för många SD-röstare som lirar CS

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av vuze2143:

Välkommen till internet, och förövrigt världen också.
Finns dickheads överallt, bara och ignorera/attackera eller dra ut strömmen till datorn =P

Däri ligger problemet, ignorera funkar inte, Bättre att flera engarerar sig

Ignorans = Win win.
Titta på hela Sveriges sattning till att engagera sig mot SD. Blir ju tvärt emot fan, nu har dom ju vuxit istället -.-"

Jag tror mer på Act fucking normal, så dör ideologierna, dåliga attityderna och trollen ut istället =D

Inte riktigt sant , sd växte på grund av att poltiker ignorerat dom och trott att väljare tycker det är bra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

SD växte också p.g.a. att det finns många egoistiska rikspuckon som sitter hemma och tror att de har någon slags "claim" på Sverige bara för att de föddes här. Som om bara för att de heter Andersson och är blond skulle ha förtur på t.ex den svenska välfärden framför någon som behöver den mer, t.ex en flykting från Afgh,syrien el dyl...

Vi kommer att radera vi-och-dem tänket till nästa val så att dessa väljare inser att vi alla är den av en global sammanhållning, och att dagarna när de sitter och äter pizza och dricker pripps blå och leker "vem är mest svensk" är förbi.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Smite....
Det spelet verkar dra till sig idioter som inget annat.
De spelar public unranked och börjar gnälla direkt någon visar sig inte ha full koll på all meta och allmän taktik.

Människor är INTE awesome.

Två ord: Barrens Chat.

Där har du beviset att CS:GO inte ens är i närheten av den mängd idioti som finns där...


signatur

I drank what?

Medlem

Mycket väl talat! Jag håller fullständigt med dig!


signatur

//Mikael Karlsson
Universal Studios

Skrivet av KneeDeepInHurt:

SD växte också p.g.a. att det finns många egoistiska rikspuckon som sitter hemma och tror att de har någon slags "claim" på Sverige bara för att de föddes här. Som om bara för att de heter Andersson och är blond skulle ha förtur på t.ex den svenska välfärden framför någon som behöver den mer, t.ex en flykting från Afgh,syrien el dyl...

Vi kommer att radera vi-och-dem tänket till nästa val så att dessa väljare inser att vi alla är den av en global sammanhållning, och att dagarna när de sitter och äter pizza och dricker pripps blå och leker "vem är mest svensk" är förbi.

Bästa jag läst på FZ.se på väldigt väldigt länge

1
Skriv svar