Nästa Total War avtäckt!

Robot
Nästa Total War avtäckt!

Här är nästa historiska konflikt som får smaka Creative Assemblys strategiska stridsyxa.

#creative-assembly, #total-war-attila


Medlem
Nästa Total War avtäckt!

Det lär väl bli 4/5 från FZ trots enorma brister och buggar.

Medlem

Wtf... Vill ju ha Warhammer god damn it!

Medlem

släpps nästa år, lär vara halvfärdigt om 2-3 år då, bara att vänta....

Medlem

Den känslan att det inte blir Warhammer Fantasy eller Medieval 3:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Haha, äntligen family trees!


signatur
Medlem

När får vi se ett Total War-liknande spel som utspelas i modern tid?

Medlem

sämre ansiktsanimationer får man ju leta efter

Medlem

Varför kan dom inte bara göra ett TW: Persia som handlar om persien och hur det skapades och föll

Medlem

Så detta är det nya Napoleon? Så då kommer nästa spel efter Attila vara riktigt bra och polerat?

Jag är inte alls sugen på detta. Jag vill ha Medieval (med vikingar) eller Victoria TW!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Så detta är det nya Napoleon? Så då kommer nästa spel efter Attila vara riktigt bra och polerat?

Jag är inte alls sugen på detta. Jag vill ha Medieval (med vikingar) eller Victoria TW!

???


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av LVX156:

När får vi se ett Total War-liknande spel som utspelas i modern tid?

Tror personligen inte att det skulle fungera så bra i och med att armeer och länder är så pass annorlunda idag från vad Total war serien gör bra. Alltså enorma armeer med stora grupper av soldater som kastar sig på varandra på slagfältet. Första och andra världskriget är den senaste tid som kanske skulle fungera i Total war och tom där har jag tvivel.

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:
Skrivet av LVX156:

När får vi se ett Total War-liknande spel som utspelas i modern tid?

Tror personligen inte att det skulle fungera så bra i och med att armeer och länder är så pass annorlunda idag från vad Total war serien gör bra. Alltså enorma armeer med stora grupper av soldater som kastar sig på varandra på slagfältet. Första och andra världskriget är den senaste tid som kanske skulle fungera i Total war och tom där har jag tvivel.

sudden strike hade väl ganska stora armeer som krashade mot varandra i några uppdrag, å det funkade ju hyffsat


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Anledningen till att total war troligen aldrig kommer att utspelas i modern tid kan beskrivas med ett ord: Flygplan.

Själv hade jag velat se Empire II.

Kommer troligen inte skaffa Attila. Särskilt inte eftersom Rome II börjar bli riktigt skapligt nu.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Carlbark:

Haha, äntligen family trees!

Jävla konstigt att de måste vänta till expansionen, nåväl alla har ju skrikigt högt om det så det är bra att de kom till sina sinnes full bruk till sist.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

The fall of CA

Medlem

måste ju bara älska trailers som inte visar någon gameplay alls, lr något relevant om spelet öht


signatur

//monster

Medlem

NEJ NEJ NEJ
Gör om, gör rätt,

Total war: Warhammer!

Inaktiv

Med tanke på hur bra/stabilt Rome 2 var vid release så blir det ju inte köp dag 1 den här gången.


signatur

War never changes.

Medlem

Så jävla cheesy dialog... Nej fy fan. Och efter fail rome 2 releasen så är jag inte sugen.

Jag är inte på hype tåget den här gången.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Wtf... Vill ju ha Warhammer god damn it!

mmmmm!


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Trodde för en sekund när jag såg bilden att det var Total War: Genghis Khan. hade kunnat varit roligt att strida på två fronter - en asiatisk och en europeisk.

Medlem

Misstänker att det är lite som när Napoleon kom, känslan är lite så iaf, att de bygger vidare på grunder från Rome och kanske samtidigt utvecklar någon ännu mer ordentlig uppföljare (MEDIEVAL 3!!!). Visst kom det väl en expansion till första Rome som utspelade sig runt den här tidsperioden?

Medlem

Inte Europa igen =/

Medlem

Det här var ju inte riktigt vad jag hade hoppats på

Medlem
Skrivet av LVX156:

När får vi se ett Total War-liknande spel som utspelas i modern tid?

Kanske för att i modern tid ställer man inte upp sig på led och väntar på att fienden ska slakta dig

Medlem
Skrivet av AmiZ:

Varför kan dom inte bara göra ett TW: Persia som handlar om persien och hur det skapades och föll

Vilket Persien det är inte bara en gång dom har varit en stormakt .

Medlem

Det här blir superbra. Tur att det inte var nåt warhammer tjafs. Det får gärna stå för sitt eget spel.

FM-guru
F.d. Sisyr

Som sagt, glad att det inte var Warhammer. Mindre glad över att det liksom Napoleon framstår som en onödig påbyggnad av det senaste släppet. Har gärna fel dock.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Propy:

Så detta är det nya Napoleon? Så då kommer nästa spel efter Attila vara riktigt bra och polerat?

Jag är inte alls sugen på detta. Jag vill ha Medieval (med vikingar) eller Victoria TW!

???

Nya Napoleon? Jag menar att de släppte NTW efter ETW och det var mer eller mindre ett polerat och effektiviserat empire. Attila känns som något likanande.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

123
Skriv svar