Outlast 2 är under utveckling

Robot
ELF
Medlem
Outlast 2 är under utveckling

Mitt hjärta är redo


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag läste Outcast 2 och var helt "Whaaaaaaa...?"


signatur

Videomupp

twm
Medlem

Outlast var inte speciellt läskigt, hade lite jumpscares men det var inget WOW..

Medlem
Skrivet av twm:

Outlast var inte speciellt läskigt, hade lite jumpscares men det var inget WOW..

Ja, World of Warcraft är otroligt läskigt..!


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

twm
Medlem
Skrivet av Mogres:
Skrivet av twm:

Outlast var inte speciellt läskigt, hade lite jumpscares men det var inget WOW..

Ja, World of Warcraft är otroligt läskigt..!

En riktig rysare

Medlem
Skrivet av twm:

Outlast var inte speciellt läskigt, hade lite jumpscares men det var inget WOW..

Beror helt på vem som sitter med spelet, jag själv vågade inte ta mig långt i outlast innan jag stängde av det. Jag kom bara till då man skulle gå förbi galningarna som tittade på tvn för att hämta kortet, sedan vägrade jag helt och hållet att ta mig vidare i spelet, jag är otroligt känslig när det kommer till skräckspel där det utspelar sig i dårhus.

Samma med thief, jag vet att spelet inte ska vara läskigt men när jag kom till dårhuset så ropade jag högt NOPE! och stängde av. Mina nerver klarar inte sånt

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av twm:

Outlast var inte speciellt läskigt, hade lite jumpscares men det var inget WOW..

Beror helt på vem som sitter med spelet, jag själv vågade inte ta mig långt i outlast innan jag stängde av det. Jag kom bara till då man skulle gå förbi galningarna som tittade på tvn för att hämta kortet, sedan vägrade jag helt och hållet att ta mig vidare i spelet, jag är otroligt känslig när det kommer till skräckspel där det utspelar sig i dårhus.

Samma med thief, jag vet att spelet inte äska vara läskigt men när jag kom till dårhuset så ropade jag högt NOPE! och stängde av. Mina nerver klarar inte sånt

Jag är nog snäppet värre. Jag har inte ens kommit förbi första rummet precis i början, och då har jag ändå lagt ner 80 minuter(!) på spelet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av twm:

Outlast var inte speciellt läskigt, hade lite jumpscares men det var inget WOW..

Beror helt på vem som sitter med spelet, jag själv vågade inte ta mig långt i outlast innan jag stängde av det. Jag kom bara till då man skulle gå förbi galningarna som tittade på tvn för att hämta kortet, sedan vägrade jag helt och hållet att ta mig vidare i spelet, jag är otroligt känslig när det kommer till skräckspel där det utspelar sig i dårhus.

Samma med thief, jag vet att spelet inte äska vara läskigt men när jag kom till dårhuset så ropade jag högt NOPE! och stängde av. Mina nerver klarar inte sånt

Jag är nog snäppet värre. Jag har inte ens kommit förbi första rummet precis i början, och då har jag ändå lagt ner 80 minuter(!) på spelet.

haha jag var nära att sluta redan där pga mina nerver inte ville som jag ville

Medlem

Meeen mina fillingar har ju knappt torkat sen förra spelet :\


signatur

Retro.

Medlem

Trodde först jag såg outcast sad panda

Kan man få spela det första spelet först


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av WildThing:

Jag läste Outcast 2 och var helt "Whaaaaaaa...?"

Samma här! Det var inte förrän jag läste "skräckspelet" som jag fattade...synd, men bra ändå


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Kunde inte ha fått några godare nyheter idag på morgonen (då jag läste det.) Jag blev så utmattad av glädje att jag somnade om och kom försent till jobbet.

Medlem
Skrivet av Rakbladsvalsen:

Kunde inte ha fått några godare nyheter idag på morgonen (då jag läste det.) Jag blev så utmattad av glädje att jag somnade om och kom försent till jobbet.

Hehe nice :D. Jo sådana här bra nyheter inom spelvärlden hör man sällan... Det kommer typ var femte år

Medlem

Har knappt hunnit spela det första spelet ännu haha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Grymt spel , lätt värt en uppföljare.
Otroligt snyggt och skön art-direction med bra känsla, bland de bästa jag sett i UE3 iaf.

twm
Medlem
Skrivet av zliddret:

Beror helt på vem som sitter med spelet.

Sant, vågar själv inte simma ut långt under havet i t.ex BF4.. Hatar djupt vatten där man inte ser

1
Skriv svar