Se episka krig från Guild Wars 2: Heart of Thorns

Robot
Medlem
Se episka krig från Guild Wars 2: Heart of Thorns

Så jäkla sugen!Släppdatum nu!!

RmK
Medlem

Detta gillas starkt, WvW behöver lite kärlek!

Medlem

Hur är GW2 nuförtiden? Gillade det i början men blev lite trött efter en stund.

Medlem

Jag levlade upp en Necromancer till max level men det kändes som att det inte fanns så mycket att göra i max level. Jag tycker guild wars 2 är bättre/roligare än wow i levling men i max level så är wow roligare. Får se när detta kommer ut om man loggar in igen och lirar lite ^^


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Helt fantastiskt.
Bästa mmo!

Medlem
Skrivet av Figurlig:

Hur är GW2 nuförtiden? Gillade det i början men blev lite trött efter en stund.

Skrivet av andreashal91:

Jag levlade upp en Necromancer till max level men det kändes som att det inte fanns så mycket att göra i max level. Jag tycker guild wars 2 är bättre/roligare än wow i levling men i max level så är wow roligare. Får se när detta kommer ut om man loggar in igen och lirar lite ^^

Detta är en rätt vanlig reaktion, har ett par vänner som gjorde samma sak. Själv har jag alltid kommit tillbaka!

GW2 gör saker rätt ordentligt annorlunda på gott och ont. Det gäller att hitta småsakerna i spelet som gör helheten kul istället för de enorma målen som Raids och liknande erbjuder i mer traditionella MMOs.

Jag är främst en PvE:are men har senaste veckorna börjat PvP:a rejält i spelet. Är ju sjukt lätt att ta sig in i PvP:n då gear, vapen och allt annat är tillgängligt från start.

Sen har spelet fått en drös med stora uppdateringar, finns info på wikin eller subredditen!

Medlem

I början var GW2 väldigt fattigt tyckte jag på end game content. Men man lär sig eftersom att GW2 är inte som ett vanligt MMO där man lvlar upp till 80 och sen börjar äventyret. Äventyret finns där vid alla lvlar redan i stort sett.

I end game om man gillar PvE så är world bosses ett alternativ, eller dungeons eller fractals. Vill man ha 5v5 eller 10v10 så är sPvP något eller zerg vs zerg så är WvWvW som gäller.

Personligen gillar jag alla aspekter. Nu kör jag mest dungeons och silverwastes farm för crafting materials och rare drops för pengar. Nyss nått level 80 som Mesmer också vilket var den sista klassen jag saknade på level 80 och har fruktansvärt roligt!

Ser fram emot nya wvwvw kartan, den känns lite "roaming" vänligare än de som finns nu men det är för tidigt för att skrika YES ännu.

Är uppe i 3470 timmar på 932 dagar i GW2 och har kul ännu


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Har de fortfarande semi-automatiska flintlåspistoler?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Har de fortfarande semi-automatiska flintlåspistoler?

Absolut! Fantastiska små saker!
Du kan förstås hitta ett annat skin till pistolerna som inte ser ut som flintlåsvarianten om det förstör inlevelsen

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Ser fram emot nya wvwvw kartan, den känns lite "roaming" vänligare än de som finns nu men det är för tidigt för att skrika YES ännu.

Hela anledningen att jag/vi la ner GW2. Det gick inte att roama och hitta nog med roliga gruppfighter utan blev ett jävla flaskhalsande med zerger överallt. Letar ju konstant efter en ny DAoC-upplevelse med nog med plats att kuta runt och häva folk med en grupp bara :).

Verkar intressant!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

WvW i GW2 behöver, akut hjärtstartare, med adrenalininjektion direkt in i META venen. Hopplöst dåligt PvP MMO. Vi gjorde ett tappert försök jag och ett gäng polare. oerhört tråkigt. Det här ser grafiskt ut, men jag tror att sålänge inte kärnan i det berörs nog så är det dödfött försök.

Medlem
Skrivet av mrhex:

WvW i GW2 behöver, akut hjärtstartare, med adrenalininjektion direkt in i META venen. Hopplöst dåligt PvP MMO. Vi gjorde ett tappert försök jag och ett gäng polare. oerhört tråkigt. Det här ser grafiskt ut, men jag tror att sålänge inte kärnan i det berörs nog så är det dödfött försök.

Ja WvW behöver göras om, vilket är precis vad de håller på med till expansionen.

Att säga att GW2 inte har bra PvP dock är lite knas då det har ett högst underhållande arena PvP läge där det finns gott om möjligheter för alla klasser att tävla

1
Skriv svar