Se gameplay från E3-favoriten Horizon: Zero Dawn

Robot
Se gameplay från E3-favoriten Horizon: Zero Dawn

Lara Croft möter robotdinosaurier - kärlek uppstår. Och död.

#hozizon-zero-dawn, #guerilla-games


Medlem
Se gameplay från E3-favoriten Horizon: Zero Dawn

ps4 exklusive? lol

Medlem

Trodde det skulle vara nytt gameplay, detta är ju exakt samma som på e3...
Men blir ändå hypad!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

ps4 exklusive? lol

Ja? Sony låter gärna så många spel som möjligt hamna på deras system för att få folk att köpa dom. Inget konstigt med det?

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Vercadi:

ps4 exklusive? lol

Ja? Sony låter gärna så många spel som möjligt hamna på deras system för att få folk att köpa dom. Inget konstigt med det?

Mm men när Microsoft kör exclusive så blir det ett jävla liv istället.
Men det är synd att spelet är exklusivt till PS4. Jag hade gärna viljat spela detta..

..på PC.

Skribent
Skrivet av Ronzem:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Vercadi:

ps4 exklusive? lol

Ja? Sony låter gärna så många spel som möjligt hamna på deras system för att få folk att köpa dom. Inget konstigt med det?

Mm men när Microsoft kör exclusive så blir det ett jävla liv istället.
Men det är synd att spelet är exklusivt till PS4. Jag hade gärna viljat spela detta..

..på PC.

Fast... Det här handlar om en Sony-utvecklare.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

När gnälldes det över att Microsoft hade en exklusiv titel? Har jag missat nått?

Flakmonkey
Skrivet av Dalthor-san:

När gnälldes det över att Microsoft hade en exklusiv titel? Har jag missat nått?

Det gnällde en del när det kom fram att ms köpt tidsexklusivitet för nya tomb raider.det är iaf det enda jag kan komma på då det känns lite löjligt att gnälla om att någons egna studio gjorde ett exklusivt spel

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Ronzem:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Vercadi:

ps4 exklusive? lol

Ja? Sony låter gärna så många spel som möjligt hamna på deras system för att få folk att köpa dom. Inget konstigt med det?

Mm men när Microsoft kör exclusive så blir det ett jävla liv istället.
Men det är synd att spelet är exklusivt till PS4. Jag hade gärna viljat spela detta..

..på PC.

Fast... Det här handlar om en Sony-utvecklare.

Fortfarande synd att de tvingas begränsa sig till så svag hårdvara och klumpiga kontroller. Guerrilla är en av de få konsol utvecklare jag gärna hade sett utveckla till PC istället., speciellt till ett sådan spel som Horizon: Zero Dawn.

Inaktiv

Bara jag som stör mig som fan på den engelskpratande killen?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Dalthor-san:

När gnälldes det över att Microsoft hade en exklusiv titel? Har jag missat nått?

Det gnällde en del när det kom fram att ms köpt tidsexklusivitet för nya tomb raider.det är iaf det enda jag kan komma på då det känns lite löjligt att gnälla om att någons egna studio gjorde ett exklusivt spel

Ja det är det enda jag kommer på med och det känns som att jämföra äpplen och päron så att säga.

Flakmonkey
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Dalthor-san:

När gnälldes det över att Microsoft hade en exklusiv titel? Har jag missat nått?

Det gnällde en del när det kom fram att ms köpt tidsexklusivitet för nya tomb raider.det är iaf det enda jag kan komma på då det känns lite löjligt att gnälla om att någons egna studio gjorde ett exklusivt spel

Ja det är det enda jag kommer på med och det känns som att jämföra äpplen och päron så att säga.

Antar att för somliga som har svårt att se nyanser i saker och ting så buntas äpplen och päron bara ihop till att vara frukt.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Dalthor-san:

När gnälldes det över att Microsoft hade en exklusiv titel? Har jag missat nått?

Det gnällde en del när det kom fram att ms köpt tidsexklusivitet för nya tomb raider.det är iaf det enda jag kan komma på då det känns lite löjligt att gnälla om att någons egna studio gjorde ett exklusivt spel

Fast det handlade väl mest om att folk hade spelat det första Tomb Raider till ps3 och ps4 och sedan fick höra att de inte skulle få chans att uppleva uppföljaren Rise of the Tomb Raider, alltså samma serie spel. Innan det kom ut info om att det var tidexklusivt iallafall. De hade all rätt att kritisera tycker jag

Flakmonkey
Skrivet av EGS8877:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Dalthor-san:

När gnälldes det över att Microsoft hade en exklusiv titel? Har jag missat nått?

Det gnällde en del när det kom fram att ms köpt tidsexklusivitet för nya tomb raider.det är iaf det enda jag kan komma på då det känns lite löjligt att gnälla om att någons egna studio gjorde ett exklusivt spel

Fast det handlade väl mest om att folk hade spelat det första Tomb Raider till ps3 och ps4 och sedan fick höra att de inte skulle få chans att uppleva uppföljaren Rise of the Tomb Raider, alltså samma serie spel. Innan det kom ut info om att det var tidexklusivt iallafall. De hade all rätt att kritisera tycker jag

Självklart och det är ju därför man kan förstå att det är frustrerande. Det är däremot svårare att förstå hur folk kan vara "arga" över att Sony, Microsoft eller Nintendo väljer att inte släppa sina egenutvecklade spel till konkurrenternas plattformar. Det vore som att jag skulle bli förbannad på Burger King för att de inte låter Mcdonalds servera en Whopper.

Sen kan man ju såklart tycka att det är trist att behöva ha fler konsoler och en dator för att spela allt, men sånt är livet. Precis på samma sätt som att du kanske får gå 500 meter för att få i dig en whopper, eller om du har riktigt osis och inte har en Burger King i närheten njuta av det när du är på besök på en plats som har det. Man kan inte få allt här i livet och livet är för kort för att bli arg på såna saker. Speciellt när det ändå bara handlar om lyxvaror.

Imo

Gnällkuk

Det enda med exklusivitet är när vissa blir utelåsta från saker, som t ex exklusiva banor, karaktärer osv. Det tycker jag är redigt trist, att MS har tidsexklusivitet är väl irriterande men man får ju fortfarande samma spel förr eller senare på andra plattformar.

Att man har exklusiva spelstudios och titlar tycker jag dock är konstigt att någon reagerar på. När blev man sur senast för att man inte kunde lira Mario på PS4an?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Robilitoow:

Trodde det skulle vara nytt gameplay, detta är ju exakt samma som på e3...
Men blir ändå hypad!

Tänkte exakt samma sak. Blev ärligt rätt besviken då jag verkligen vill se mer av detta spelet

Medlem
Skrivet av Ronzem:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Vercadi:

ps4 exklusive? lol

Ja? Sony låter gärna så många spel som möjligt hamna på deras system för att få folk att köpa dom. Inget konstigt med det?

Mm men när Microsoft kör exclusive så blir det ett jävla liv istället.
Men det är synd att spelet är exklusivt till PS4. Jag hade gärna viljat spela detta..

..på PC.

Fast, inte jag. Kommer ett spel enbart på exet, så fine, finns annat bra att spela

1
Skriv svar