Ursnygg trailer firar att Wildstar blivit free-to-play

Robot
Ursnygg trailer firar att Wildstar blivit free-to-play
Medlem
Ursnygg trailer firar att Wildstar blivit free-to-play

Tänk om alla spel hade varit lika bra som sina trailers, det hade varit alla tiders!

Medlem

Alla WildStar-trailers har varit top notch. Spelet är väldigt bra det med.

Medlem

Mycket snygg och underhållande trailer.

Medlem

Glöm att komma in för tillfället bara. Och kommer man väl in så glöm att kunna spela ordentligt. Det är dock launch, så det förväntade man sig, haha. Dock helt underskattat spel!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

nån som har setup filen?
deras sida är typ död

Medlem
Skrivet av Managor:

Glöm att komma in för tillfället bara. Och kommer man väl in så glöm att kunna spela ordentligt. Det är dock launch, så det förväntade man sig, haha. Dock helt underskattat spel!

Jag är sub så jag kommer in direkt ^^.
Däremot missar ni inte så mycket på grund av major lag. Hoppas dom fixar det tills imorrn.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

nån som har setup filen?
deras sida är typ död

Jag hade problem med att ladda ner spelet med men gå till wildstar reddit* ska finnas en banner på högersidan där man kan ladda ner setup.

*https://www.reddit.com/r/WildStar

Medlem

De borde tillverka en tv serie istället.
Verkar som de kan det där med animerade videos bättre än att göra mmos

Medlem
Skrivet av Cyberz:

nån som har setup filen?
deras sida är typ död

https://twitter.com/WildStar/status/648945724407812098


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Blev lite sugen på att köra det igen, men väntar nog några dagar tills det har lugnat ner sig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sjukt bra spel, får gå tillbaka in och ta upp där jag slutade.

Medlem

Tråkigaste är jag inte kan spela på min gubbe som jag gjorde för en vecka sen :C

Står att jag inte har någon, men står att jag har 1 character i deras realm lista haha
Dock gör inte så mycket, kommer väl tröttna lika fort som jag gjorde i början när skiten kom ;D

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

Tråkigaste är jag inte kan spela på min gubbe som jag gjorde för en vecka sen :C

Står att jag inte har någon, men står att jag har 1 character i deras realm lista haha
Dock gör inte så mycket, kommer väl tröttna lika fort som jag gjorde i början när skiten kom ;D

Jag kan inte spela alls eftersom jag tidigare hade Two-Step Activation och har bytt telefon. Väntar på supporten hehe

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Dahlis87:

Tråkigaste är jag inte kan spela på min gubbe som jag gjorde för en vecka sen :C

Står att jag inte har någon, men står att jag har 1 character i deras realm lista haha
Dock gör inte så mycket, kommer väl tröttna lika fort som jag gjorde i början när skiten kom ;D

Jag kan inte spela alls eftersom jag tidigare hade Two-Step Activation och har bytt telefon. Väntar på supporten hehe

You and me both.

Medlem

Årets snyggaste trailer i mitt tycke.

Gen
Medlem

Ville lira igår men är fast på loading screen i mitt Housing Area (lvl 25 gubbe). Kanske pga namnbytet man blev tvungen att göra?

Medlem
Skrivet av Gen:

Ville lira igår men är fast på loading screen i mitt Housing Area (lvl 25 gubbe). Kanske pga namnbytet man blev tvungen att göra?

Tror snarare det har att göra med deras problem med zoning. Väldigt många som disconnectar nu och de kör hotfixes nästan varannan timme. När det funkar känns det bra mycket fräschare dock! Lättare att fixa grupper och bra guider till vad man ska göra i spelet utan att de för den skull dummat ner det. Talar om newbie-områdena nu, ingen aning om hur det funkar endgame.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Gen
Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Gen:

Ville lira igår men är fast på loading screen i mitt Housing Area (lvl 25 gubbe). Kanske pga namnbytet man blev tvungen att göra?

Tror snarare det har att göra med deras problem med zoning. Väldigt många som disconnectar nu och de kör hotfixes nästan varannan timme. När det funkar känns det bra mycket fräschare dock! Lättare att fixa grupper och bra guider till vad man ska göra i spelet utan att de för den skull dummat ner det. Talar om newbie-områdena nu, ingen aning om hur det funkar endgame.

Okej, får ge dem lite tid då. Kanske fungerar bättre ikväll? Vi får se.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Gen:

Ville lira igår men är fast på loading screen i mitt Housing Area (lvl 25 gubbe). Kanske pga namnbytet man blev tvungen att göra?

Tror snarare det har att göra med deras problem med zoning. Väldigt många som disconnectar nu och de kör hotfixes nästan varannan timme. När det funkar känns det bra mycket fräschare dock! Lättare att fixa grupper och bra guider till vad man ska göra i spelet utan att de för den skull dummat ner det. Talar om newbie-områdena nu, ingen aning om hur det funkar endgame.

Okej, får ge dem lite tid då. Kanske fungerar bättre ikväll? Vi får se.

Ja, kan inte funka mycket sämre iaf.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Förutom att det inte går att skapa en gubbe

Medlem

Jag hade fel. Serverlagget är fanimej mer frustrerande än att inte komma in i spelet.

Edit: Lustigt formulerat


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Gen
Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Gen:

Ville lira igår men är fast på loading screen i mitt Housing Area (lvl 25 gubbe). Kanske pga namnbytet man blev tvungen att göra?

Tror snarare det har att göra med deras problem med zoning. Väldigt många som disconnectar nu och de kör hotfixes nästan varannan timme. När det funkar känns det bra mycket fräschare dock! Lättare att fixa grupper och bra guider till vad man ska göra i spelet utan att de för den skull dummat ner det. Talar om newbie-områdena nu, ingen aning om hur det funkar endgame.

Okej, får ge dem lite tid då. Kanske fungerar bättre ikväll? Vi får se.

Ja, kan inte funka mycket sämre iaf.

Det gick att logga in denna gången. Jäklar vad mycket prylar man fick men som du säger var det ett rätt saftigt serverlagg.

Medlem

Om det laggar varje gång man dödar en fiende kan det bero på att man har för mycket mail i sin inbox, något som kan stämma för oss som inte har varit inloggade på länge.

Medlem

Nya temporära servrar startas upp för att reducera lagg och andra bekymmer som varit i veckan. Dessa kommer sedan att sammanslås med ordinarie Megaserver när problemen är fixade.

Gen
Medlem
Skrivet av Ahris:

Om det laggar varje gång man dödar en fiende kan det bero på att man har för mycket mail i sin inbox, något som kan stämma för oss som inte har varit inloggade på länge.

Är det så? Det visste jag inte. Tror jag har 25st mail (men det är sådana bonusprylar man får Account Wide). Kanske borde claima allt jag kan? Å andra sidan är det svårt när man är lvl 3 och inte har bag space

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Ahris:

Om det laggar varje gång man dödar en fiende kan det bero på att man har för mycket mail i sin inbox, något som kan stämma för oss som inte har varit inloggade på länge.

Är det så? Det visste jag inte. Tror jag har 25st mail (men det är sådana bonusprylar man får Account Wide). Kanske borde claima allt jag kan? Å andra sidan är det svårt när man är lvl 3 och inte har bag space

Nä jag menar inte account inventory utan den mail som du hittar i brevlådor. Jag hade bara två mail men de hade enormt många tradeskill items bifogade, när jag plockade bort dessa försvann problemen.

Jag tror att många äldre spelare som har återvänt efter ett längre uppehåll kan råka ut för detta och missta det för serverproblem, vilket är tråkigt när det är så enkelt att fixa.:)
Sen har ju en del problem med serverlagg men det är inte alls lika omfattande som om man får problemet jag hade.

1
Skriv svar