Warhammer: Vermintides nästa dlc kräver salivsug

Robot
Warhammer: Vermintides nästa dlc kräver salivsug

Råttorna anfaller i flock, och de slutar inte.

#warhammer-end-times-vermintide, #fatshark


Medlem
Warhammer: Vermintides nästa dlc kräver salivsug

Dom kanske skall fixa motorn så den inte crashar så förbannat först innan de släpper mer content.

Medlem
Skrivet av Aus480:

Dom kanske skall fixa motorn så den inte crashar så förbannat först innan de släpper mer content.

Första gången jag hört någon som har det problemet med detta spel. ^_^

Själv hade jag bara problem vid release men efter det har jag inte haft problem men inga krascher. Dock en massa lagg.

Medlem

Jag hoppas banan blir "gratis" men att man låser upp den genom att bli inbjuden till en som har den

Inaktiv

Detta jag kommer skriva nu är ju rätt uttjatat och man hör det varenda gång ett survival-dlc kommer men..
Är inte survival en sån sak som borde varit med i originalspelet?

Är det så svårt att programmera ett sånt game-mode?
Jag jämför med att jag själv fixar det på kanske 40min i Arma 3.
(Jag vet att det inte är samma spel alls, men principen borde ju vara snarlik?)

Nyfiken.

Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Aus480:

Dom kanske skall fixa motorn så den inte crashar så förbannat först innan de släpper mer content.

Första gången jag hört någon som har det problemet med detta spel. ^_^

Själv hade jag bara problem vid release men efter det har jag inte haft problem men inga krascher. Dock en massa lagg.

Enda problemet jag har haft är att upplösningen resetas varje gång jag hoppar in i spelet. Sjukt störande. Förutom det så har det flytit på hur bra som helst! Kul spel!

Medlem

Jag gillar Vermintide men ledsnade rätt fort tyvärr.

Drömmen hade varit om spelet lät oss skapa egna karaktärer och "levla" upp dem med attribut, färdigheter och utrustning.
MEN med någon sorts permadeath!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Gnällkuk

Hmm... mja. Hade nog hellre sett fler nya banor en endast en och horde mode. Känns rätt trist för min egen del, många av banorna är ju ändå så att de mer eller mindre blir horde mode i slutet av kartan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Speljournalistik på hög nivå här...

Skulle det vara svårt att uttala banans namn? Schluesselschloss är ju bara ett kass sätt att skriva ett tyskt ord på.

"Schlüssel-schloß" heter det och uttalas SHLYSSEL-SHLÅSS. Betyder nyckellås.

Knapp/tangentlås heter Tastensperre.

1
Skriv svar