Det är dags för fredagsmys!

Robot
Det är dags för fredagsmys!

Den sjuttonde (!) avsnittet av Fräcka Fredag är här med snack om Fallout, Fulkultur och såklart vår nya sajt.


Medlem
Det är dags för fredagsmys!

Kalas avsnitt som vanligt =D suttit o lirat the divison några timmar nu. riktigt tråkigt spel doe... ingen känsla alls i det

Inaktiv

Jag vet inte om Gears of War med gubbarna och folköl generellt klassas som fredagsmys, men visst.

Medlem

Jaa, precis vad jag behövde nu när jag har fått feber och har varit tvungen att ställa in alla mina helgplaner, fredagsmys <3
Det enda som fattas är lite godis.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Jaa, precis vad jag behövde nu när jag har fått feber och har varit tvungen att ställa in alla mina helgplaner, fredagsmys &lt;3
Det enda som fattas är lite godis.

Det är lugnt, du kan få min Marabou!

Skrivet av Ftmch:

Jaa, precis vad jag behövde nu när jag har fått feber och har varit tvungen att ställa in alla mina helgplaner, fredagsmys <3
Det enda som fattas är lite godis.

"Godis"När ska ni lära er det bara finns en sann väg. De eye cant sea above abov 30fps and 720p 4anyway

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Det skulle inte vara möjligt för er att lägga ut ljudfilerna från fredagspanelerna också? Tänker mig det inte medför något extrajobb. Inget ni behöver anpassa själva panelen för, men jag föredrar ändå att lyssna (omvandlar idag ljudfiler från youtube, men lite bökigt) trots att man missar ett och annat klipp

Medlem

Förstår inte varför det ska gnällas om att Quantum Break inte släpps på Steam. "Man vill ju ha allt på samma ställe" - mmm, för företag i monopolställning är generellt sett jättebra för konsumenterna. Vad hindrar Valve från att höja priserna om de blir ensamma på digital distribution? Eller rör det sig bara om gammal hederlig Microsoft-avsky?
"Jag minns inte ens vad det heter, för det är så dåligt!" - pinsam kommentar av Jocke Bennett angående Windows Store, backa åtminstone upp den med vad som är så dåligt, förutom att det inte är steam? Dömer du den efter Games for Windows Live, som är en helt annan tjänst?

Kul avsnitt, men den där lilla dialogen lämnar tyvärr en dålig smak i munnen. Hoppas på bättring nästa fredag!


signatur

Information wants to be free!

Frilansare
Skrivet av Zechnubis:

Förstår inte varför det ska gnällas om att Quantum Break inte släpps på Steam. "Man vill ju ha allt på samma ställe" - mmm, för företag i monopolställning är generellt sett jättebra för konsumenterna. Vad hindrar Valve från att höja priserna om de blir ensamma på digital distribution? Eller rör det sig bara om gammal hederlig Microsoft-avsky?
"Jag minns inte ens vad det heter, för det är så dåligt!" - pinsam kommentar av Jocke Bennett angående Windows Store, backa åtminstone upp den med vad som är så dåligt, förutom att det inte är steam? Dömer du den efter Games for Windows Live, som är en helt annan tjänst?

Kul avsnitt, men den där lilla dialogen lämnar tyvärr en dålig smak i munnen. Hoppas på bättring nästa fredag!

Vi har alla våra dåliga dagar! Och jag stavar Bennet med ett t.

1
Skriv svar