Spela Warhammer: Vermintide gratis i helgen

Robot
Spela Warhammer: Vermintide gratis i helgen

Svenska Fatshark lovar att fylla på med Skavens varje timme.

#warhammer-end-times-vermintide


MEG
Medlem
Spela Warhammer: Vermintide gratis i helgen

Några synpunkter om detta spel (funderar på att göra ett köp)?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag tyckte det blev lite för enformigt, bara vågor av liknande mobs hela tiden så även om det var kul i början så tröttnade man ganska fort, miljöerna va inte så roliga heller men det är väl en smaksak Annars var spelet rätt bra men för min del iaf så tröttnade jag som sagt rätt fort på det

Medlem
Skrivet av Morti:

Jag tyckte det blev lite för enformigt, bara vågor av liknande mobs hela tiden så även om det var kul i början så tröttnade man ganska fort, miljöerna va inte så roliga heller men det är väl en smaksak Annars var spelet rätt bra men för min del iaf så tröttnade jag som sagt rätt fort på det

Håller Helt med!

Medlem
Skrivet av MEG:

Några synpunkter om detta spel (funderar på att göra ett köp)?

Om du har några vänner att köra med är det ett nice spel. Precis som de flesta andra coop blir det annars ganska tråkigt och jobbigt att spela med okända som gör random saker. Dock är det precis som de andra säger lite enformigt och finns lite lite saker att göra, men med vänner kan man lätt lägga ner över +30 timmar på det och slasha ihjäl möss är väl nice i sig själv.

Releasehästryttare

Testade det igår och tyckte det va bedrövligt, lyckades enbart hitta spelare till första banan, går man in i det utan kompisar att spela med så är det omöjligt att hitta spelare till andra banor .. OCH DET VA NU NÄR SPELET ÄR GRATIS..

MEG
Medlem

Tack för era synpunkt.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Devan:

Testade det igår och tyckte det va bedrövligt, lyckades enbart hitta spelare till första banan, går man in i det utan kompisar att spela med så är det omöjligt att hitta spelare till andra banor .. OCH DET VA NU NÄR SPELET ÄR GRATIS..

Kan tillägga att det är ingen idé att spela med bottar om någon planerar att göra det. Så fort du blir påhoppad av en specialråtta som låser din karaktär och gör skada över tid så står dina botvänner och stirrar in i väggen tills du dör....sen kommer dom -_- Bedrövligt kodad AI av Fatshark.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Devan:

Testade det igår och tyckte det va bedrövligt, lyckades enbart hitta spelare till första banan, går man in i det utan kompisar att spela med så är det omöjligt att hitta spelare till andra banor .. OCH DET VA NU NÄR SPELET ÄR GRATIS..

Hmm har inte lirat detta på flera månader men det tyder väl på att det börjar dö ut för när jag spelade fanns det gott om folk att para ihop sig med.

Medlem

Jag tycker att de borde ha lite Undead och Chaos fiender i spelet. Att döda råttor 24/7 ''även på kyrkogårdar'' blir ganska långtråkigt i längden.

Men spelet är riktigt roligt ett x antal timmar om man bortser från att alla fiender är råttor.

Medlem

Mitt största problem med Vermintide var till slut att jag inte vågade köra det. Ståendes stilla i en tom taverna kördes alla processorkärnor som ett intel burntest pågick.

Vermintide har/hade rejäla optimiseringsproblem. Förhoppningsvis är det bättre numera, men tyvärr spelas inte spelet längre i min bekantskapskrets så köpet känns som lite av en flopp här.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar