Horizon: Zero Dawn – dräpandet av monsterrobotar får vänta

Robot
Horizon: Zero Dawn – dräpandet av monsterrobotar får vänta
Medlem
Horizon: Zero Dawn – dräpandet av monsterrobotar får vänta

Tråkigt men väldigt väntat. Men hellre det än framstressat.

Medlem

Jäkla va spännande det ser ut. Ser verkligen fram emot detta. Ni skriver 1 mars men i videon står det 28 feb. Nån skillnad där?

Medlem
Skrivet av Hexon:

Jäkla va spännande det ser ut. Ser verkligen fram emot detta. Ni skriver 1 mars men i videon står det 28 feb. Nån skillnad där?

skottår

Medlem

Det är bra att utvecklare har insett att man inte vinner något på att stressa ut ett spel. Men jag börjar fundera på i fall förseningar används i PR-syfte, åtminstone bland de större aktörerna. Allt för att få oss att tro att det kommer vara felfritt, och sen BAAM! The Division.

Medlem

Helt sinnesjukt grafik

Medlem

Ser ju ut som Farcry Primal fast med robotar/armor på djuren.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det är bra att utvecklare har insett att man inte vinner något på att stressa ut ett spel. Men jag börjar fundera på i fall förseningar används i PR-syfte, åtminstone bland de större aktörerna. Allt för att få oss att tro att det kommer vara felfritt, och sen BAAM! The Division.

Hahaha!


signatur

Styret upp och däcken ner

Vi får detta istället för ett nytt KillZone, det är kanske bra?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser riktigt intressant ut, men är det PS4 exklusive? Fukta getpung med tungan i så fall.

Medlem
Skrivet av Ender:

Ser riktigt intressant ut, men är det PS4 exklusive? Fukta getpung med tungan i så fall.

Säger samma sak jävla exklusiva spel!

Medlem

Hmm... försenat alltså... jag hoppas det inte har något med ryktet om PS4.5 att göra....
Den konspirationsteoretiske kan lätt ledas att tro att det som vi ser på filmen är lite för mäktigt för en PS4 och att man väntar på kraftfullare hårdvara för att spelet skall gå att köra som utlovat... och att vi med gen 1 PS4 får tunnare grafik.

Jag hoppas att jag har fel.

Medlem

Perfekt bundlad "exclusive exclusive" för PS4 Neo,i 60 fps, jämfört med 30 fps på PS4 standard.

1
Skriv svar