Fallout 4: Far Harbor

Robot
Fallout 4: Far Harbor

Det tredje Fallout 4-tillägget är det största, det dimmigaste och det bästa.

#fallout-4, #fallout-4-far-harbor, #fallout-3, #bethesda


Medlem

Över förväntan helt klart, och stämningen är definivit bättre men når ändå inte upp till STALKER seriens mycket bättre stämning.

Gnällkuk

Inget betyg och +/-?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Fantastisk expansion! Rekommenderas varmt till alla som funderar på att köpa

Medlem

Läggs på sommarens spelalista

Medlem

Underbar stämning och känns som man är i en skräckfilm när man går runt i dimman. En god investering som ger en hel del timmars spelande. Men jag frågar mig också...vart är betyget.

Medlem

Fallout 4 grundspelet var riktigt tort och stelt. Far Harbor fixar det och gör spelet värt att spela. Utan Far Harbor så kan man lika gärna skippa det helt.


signatur

// Bacon <3

Redaktör
Skrivet av tricky:

Inget betyg och +/-?

Nu med betyg!


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Tompa:
Skrivet av tricky:

Inget betyg och +/-?

Nu med betyg!

Tack och bock!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hade varit gött om det var självstående, ser sjukt stämningsfullt ut.

Skrivet av Ftmch:

Hade varit gött om det var självstående, ser sjukt stämningsfullt ut.

Det är väldigt stämningsfullt! Dem har verkligen fångat en atmosfär!

Medlem

Allt var bra ända tills det sabla VR-pusslet. Snacka om stämnings-mördare.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

hoppas den inte är lika kort som automatron

Medlem
Skrivet av Lepracy:

hoppas den inte är lika kort som automatron

Jag kör survival. Och jag är 8 timmar in i DLCn. Och jag har ingen aning om jag är nära slutet.

Dock kan de 8 timmarna bero på att man ej har fast travel i Survival. Är en underbar DLC dem har släppt

Medlem

Kan bli fantastiskt när man kan käka radioaktivt sockervadd i Nuka World på morgonen och jaga skrotbils-kräftor i Far Harbour på kvällen.

1
Skriv svar