Robot
Days Gone

"The Last of Us 2!", var det många som utbrast innan det stod klart att Days Gone var en annan (och ännu en) postapokalyps. Vi möter undergången på PS4 Pro.


Avstängd
Days Gone

Har saknat sådana här stor spel och som dessutom är exklusiva.

Jag längtar även fast jag inte vet så mycket om detta spel.

Medlem

""Av någon anledning blir jag alldeles till mig när jag kan se hjältens blemmor vid näsan"

Härligt med förhandstittar som fokuserar på det väsentliga.

Det är ju faktiskt små detaljer som dessa som kan verka obetydliga som gör att man lättare kan relatera till något man inte upplevt själv.

Medlem

"Kanske 60 fps som alternativ – om man vill offra 4K och HDR för 1080p."

HDR funkar utmärkt i 1080p, har inget med upplösningen att göra. Uncharted 4/Last of Us och Shadow Warrior 2 funkar utmärkt med HDR och 1080p utan någon nämnvärd prestandaförlust.

ELF
Medlem

I'm a simple guy. I see zombies, I'll run straight for the hypetrain.
Unfortunately, the train have derailed due to blown up tracks. The bandits PlayStation and Exclusivity has been at it again.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Va? Vem fan sa The Last of Us 2?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Spelet släpps väl även till standard PS4? Inte bara till Pro?


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Redaktör
Skrivet av Necroluster:

Spelet släpps väl även till standard PS4? Inte bara till Pro?

Ja. Det gäller alla PS4-spel, alla kommer funka på båda PS4-versionerna.


signatur
Medlem

När släpps det?

Redaktör
Ponny
Skrivet av StefanMedS:

När släpps det?

Ganska oklart. 2017 säger vår databas. TBA är vad jag hörde under eventet. Min gissning: hösten 2017.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Teval:

"Kanske 60 fps som alternativ – om man vill offra 4K och HDR för 1080p."

HDR funkar utmärkt i 1080p, har inget med upplösningen att göra. Uncharted 4/Last of Us och Shadow Warrior 2 funkar utmärkt med HDR och 1080p utan någon nämnvärd prestandaförlust.

Tack för att du tog mig i örat. Nu lärde jag mig något nytt och läste på lite mer (och uppdaterade texten).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser faktiskt rätt vackert ut, med naturen och så. Synd att det är exklusivt bara. Vore kul om någon tog The Walking Dead IP:t, och gjorde ett liknande spel.

Medlem

Nice, får lite Last of us känsla.

1
Skriv svar