Här är 2017:s mest efterlängtade spel - enligt FZ:s läsare

När Star citizen kommer så köper jag ny dator, skärmar och en fet flight stick och säger upp mig från jobbet.

Medlem

Ser fram emot Southpark, första spelet var en riktigt trevlig upplevelse! Önskar även att Sega / CA avslöjar sitt nästa Total War spel, hoppas på perioden 1815 - 1900 i första hand och ett nytt Medieval i andra hand!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

DayZ övergår till beta. D:

Medlem

Det borde stå (Squadron 42) bredvid Star Citizen när det gäller spelsläpp.
Gamestar asks when does C.R. personally want S42 to release. C.R.: "2017, but not early this year".
Gamestar asks what C.R. is looking forward to in 2017. Answer: S42 and 3.0. They both are huge milestones.
https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/5paz23/gamestar...

Medlem

Jag saknar två titlar här, Escape from Tarkov och Kingdom Come: Deliverance. Två spel som iallafall jag är sjukt peppad på. Den som väntar på något gott...


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem
Skrivet av 4skin:

Jag saknar två titlar här, Escape from Tarkov och Kingdom Come: Deliverance. Två spel som iallafall jag är sjukt peppad på. Den som väntar på något gott...

Escape from Tarkov kan bli riktigt bra.
Annars så är det Mass Effect Andromeda som lockar mest.

Är lite orolig för Star Citizen, att det kommer göras mycket i början och sen inte hända så mycket.
Sen DayZ så vågar jag nog inte köpa ofärdiga spel.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Star Citizen, 2017 - HaHAA.

haha, menar det. Star Citizen. Vet vi ens när det spelet kommer?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Men lol not from me. Kommer roliga spel

Medlem

Red dead och Horizon kommer bli sjukt nice att köra i år.

Cyberpunk, återigen, har fortfarande inte anställt folket som ska göra spelet, så hur skulle det kunna vara klart snart?

Avstängd

Jag har höga förväntningar på nästa Assassins Creed då dom haft två år på sig med det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av FZ:

Rollspel ser ut att vara väldigt populärt rent allmänt - förutom spelen på listan nämndes också Kingdom Come: Deliverance, Torment: Tides of Numenera och Destiny 2. Rollspel i alla olika slag med andra ord.

Men seriöst, att kalla Destiny 2 för rollspel??

Från er egen sida: Destiny 2
Genre Action, Förstaperson
Release 2017
Utvecklare Bungie Software
Utgivare Activision

Inte ens NI håller med om vad ni skriver.

Medlem

arr folk ser mer fram emot mass effect än Torment är ju nästan tragiskt.
Lärde vi oss inget av DA3?
Min gissning så fördumat och trasigt att önskar de la ner Bioware istället för att förstöra namnet.
Besides fantasy > sci fi.

(obs åsikt inte fakta)

Medlem

Det ända jag ser fram emot av dom där spelen är Zelda... utbudet av spel det här året känns lite dåligt... battlefield 1 samt Zelda och mario ska jag köpa iallafall...

12
Skriv svar