Far Cry 2-DLC prissatt

Robot
Inaktiv
Far Cry 2-DLC prissatt

Betala för mer Far Cry? Neva

Inaktiv

LOL ROFL! *nerdlaugh*


signatur

a"C"RED -

Medlem
Medlem

De gräver sin egna grav djupare och djupare...

Inaktiv

Ok, det var väl ngt av det dummaste man hört, det finns besvikna spelare där ute som trodde på mer, och när lite nytt kmr för att muntra upp dom så kostar det en hundring.....

ptr
Medlem
Skrivet av Pliskin:

Micro$oft...

snälla förklara vad du menar med det där?

Medlem

Palla.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hmm betala pengar för fler fordon i ett spel där man åkte buss för att fordonen var riktigt tråkiga att köra runt i? Nää tror inte det. Även de nya bössorna känns mest "meh". Inget intressant alls och jag hör ändå till dem som gillade FC2.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Orka att de ska ha pengar för prylarna. -.-

Inaktiv

Dissa PC, bara gör det... mummel


signatur

GA-EP35 DS3 | Core2Duo 3.0Ghz (E8400) | 2GB Ram/800Mhz | Geforce GT240/1024MB

Medlem

Gör inget att det inte kommer till PC då jag endast använder sniper och en pistol samt kör endast med Jeapen vilken har en liten kulspruta på taket. Gillar Far Cry 2 - bästa nybörjare-shouter, tycker jag.


signatur

Det var detta...

Medlem

hahahaha lol 100 kr för den där skiten? Seriöst dissa Ubisoft säger jag bara Far Cry 2 är bara Far Cry in name resten är skit.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

Micro$oft...

Vad har Microsoft med det här att göra?

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Pliskin:

Micro$oft...

Vad har Microsoft med det här att göra?

Kanske av samma anledning varför Valve inte lägger upp sina Team Fortress 2 uppdateringar? För att Microsoft och Sony tar betalt av Valve för att deras uppdatering ska finnas på deras nätverk...

Då betyder detta att det mesta av pengarna går inte till utvecklarna av spelet utan till M$ och Sony.

Inaktiv

Lol tänk om man hade köpt skitspelet och sen behöva betala mer för lite extra godis.

Medlem

Vem f*n använder en armborst när det finns ett .50 kalibrigt snipergevär anyhow? Och en avsågad hagelbössa när det finns en automat hagel med vad, 10-15 skott man bara kan mata på med?
Sen att dom tar betalt för skiten är ju bara skrattretande...


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Hahaha, humor har dom iaf Patetiskt. Även om jag hade gillat spelet så hade jag verkligen inte betalat en hundring för det lilla. Antagligen insåg dom iaf att ingen pc-spelare skulle betala för något sådant.

Inaktiv

far cry 2 var bra tycker jag har aldrig varit en sån som håller med alla andra men släpp innehållet gratis i en patch till pc


signatur

ToMZoN

Inaktiv

Jag vägrar ge pengar till TO$$.

Inaktiv
Medlem

man ska alltså betala två gånger för spelet... en efterlängtad feature...

1
Skriv svar